Gestopt met pil maar strip niet afgemaakt!!

Ik weet dat het even kan duren en dat is ook niet erg als alles maar lekker loopt zeg maar hahaha bij mijn zus loopt ook niet alles lekker en kan niet op de natuurlijke manier zwanger worden en is via ki zwanger geworden dus ik weet hoe het kan lopen.
Wij zijn dus net begonnen en we zien wel maar vroeg het me alleen af hoe snel dat kan gaan totdat alles weer op gang komt normale wijze dan!

Hoi,

Dat klinkt bekend in de oren!! Wij besloten ook om ervoor te gaan en toen ben ik ook midden in de strip gestopt. Ik werd ongeveer een week later ongesteld en deze menstruatie duurde zeven dagen lang. Het stopte een dag en daarna kwam er weer twee dagen bloed. Toen stopte het. Precies 28 dagen later werd ik weer ongesteld en vervolgens niet meer :) Ik ben nu 5 weken zwanger...

Veel succes met wachten en klussen.
Lfs Issa

Hay!

Volgens mij (omdat dat bij mij zo was) wordt je ongesteld zodra je met de pil stopt. Je lichaam krijgt dan die hormonen niet meer dus.............wat vreemd zeg!

Nou ben benieuwd!

Liefs en succes hé!

Hoi issa gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Afgelopen maandag zijn we pas gestopt met de pil dus we zullen zien,heb al wel eetbuien en dat had ik altijd de week voordat ik ongesteld moest worden.

De mensen die gereageerd hebben en nog aan het klussen zijn veel succes!!!!

Liefs Kim

Hoi iedereen

wilde nog even melden dat er wat op gang is gekomen het is minder dan normaal maar we zien wel nu maar hopen dat er wat regelmaat in gaat zitten!

Liefs Kim

Hoi,

Ik ben in week 1, twee pillen vergeten en heb derde pil wel ingeslikt. En in week 2, precies het zelfde 2 pillen vergeten en derde pil ingeslikt. Ben ook halve wegen gestopt want zou nu moeten beginnen in week 3. Nu heb ik bruin/rood bloeding. Heb in die vergeten dagen wel gemeenschap gehad. Weet niet zo goed wat ik moet doen

Testen heeft nu denk ik nog geen zin. Ik zou gewoon even de huisarts bellen om te vragen. Maar vrees dat je toch even moet afwachten.. Ik weet niet hoe het precies zit als je aan de pil zit. Maar normaal is je vruchtbare periode ongeveer twee weken voordat je ongesteld wordt. Dus zou je denk ik kunnen testen op het moment dat je normaal ongesteld had moeten worden.

Terug
Bovenaan