Gestopt met pil maar strip niet afgemaakt!!

14 juni heb ik te horen krijg van bloed uitslag dat men pil uit men lichaam is dat alles weer normaal is maar ik heb vraag ik heb ovulatie test gedaan den 15de juni 16de en 17de juni vandaag en 15 en 16 juni waren de streepjes lichter & sinds vandaag heb ik weer 1 gedaan en de streepjes 2 waren veel donkerder is dat een teken dat vandaag men laatste vruchtbare dag is ?

Ik wil Lord Bubuza bedanken voor het helpen herstellen van mijn huwelijk. Het begon allemaal toen ik niet in staat was om mijn man een kind te geven na 10 jaar kinderloos huwelijk. Het kwam erop neer dat mijn man het zat was en het huis verliet, ik huilde bij een vriend die me aan Lord Bubuza voorstelde omdat Lord Bubuza haar hielp om haar man terug te krijgen toen hij haar verliet voor een andere vrouw. Ik vertelde Lord Bubuza het probleem waar ik doorheen ging en hij vertelde me dat mijn man terug zal komen naar mijn smeekbede om hem terug te nemen binnen 12 tot 16 uur en dan zal ik zwanger zijn. Ik volg strikt alle instructies van Lord Bubuza en heb alles gedaan wat hij me heeft verteld. Het was een grote schok voor me toen ik deed wat Lord Bubuza me vertelde. Mijn man kwam 14 uur later terug en huilde en smeekte me om vergeef hem wat ik deed. In minder dan twee maanden kreeg ik een babyjongen en droeg ik hem. Vandaag ben ik weer gelukkig omdat mijn vreugdevolle huwelijk werd hersteld door Lord Bubuza. Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of Bel en via WhatsApp: +1 518 558 5109

Ik wil Lord Bubuza bedanken voor het helpen herstellen van mijn huwelijk. Het begon allemaal toen ik niet in staat was om mijn man een kind te geven na 10 jaar kinderloos huwelijk. Het kwam erop neer dat mijn man het beu werd en het huis verliet, ik huilde bij een vriend die me aan Lord Bubuza voorstelde omdat Lord Bubuza haar hielp om haar man terug te krijgen toen hij haar verliet voor een andere vrouw ... Ik zei tegen Lord Bubuza het probleem waar ik doorheen ging en hij vertelde me dat mijn man terug zal komen naar mijn smeekbede om hem terug te nemen binnen 12 tot 16 uur en dan zal ik zwanger zijn. Ik volg strikt alle instructies van Lord Bubuza en heb alles gedaan wat hij me heeft verteld. Het was een grote schok voor me toen ik deed wat Lord Bubuza me vertelde. Mijn man kwam 14 uur later terug en huilde en smeekte me om vergeef hem wat ik gedaan heb. In minder dan twee maanden heb ik een babyjongen verwekt en gebaard ... Vandaag ben ik weer gelukkig omdat mijn vreugdevolle huwelijk werd hersteld door Lord Bubuza. Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of Bel en via WhatsApp: +1 518 558 5109

Ik wil Lord Bubuza bedanken voor het helpen herstellen van mijn huwelijk. Het begon allemaal toen ik niet in staat was om mijn man een kind te geven na 10 jaar kinderloos huwelijk. Het kwam erop neer dat mijn man het beu werd en het huis verliet, ik huilde bij een vriend die me aan Lord Bubuza voorstelde omdat Lord Bubuza haar hielp om haar man terug te krijgen toen hij haar verliet voor een andere vrouw ... Ik zei tegen Lord Bubuza het probleem waar ik doorheen ging en hij vertelde me dat mijn man terug zal komen naar mijn smeekbede om hem terug te nemen binnen 12 tot 16 uur en dan zal ik zwanger zijn. Ik volg strikt alle instructies van Lord Bubuza en heb alles gedaan wat hij me heeft verteld. Het was een grote schok voor me toen ik deed wat Lord Bubuza me vertelde. Mijn man kwam 14 uur later terug en huilde en smeekte me om vergeef hem wat ik gedaan heb. In minder dan twee maanden heb ik een babyjongen verwekt en gebaard ... Vandaag ben ik weer gelukkig omdat mijn vreugdevolle huwelijk werd hersteld door Lord Bubuza. Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of Bel en via WhatsApp: +1 518 558 5109

Hoii, 
Ik ben vorige maand gestopt met de pil 5 dagn later ontrekkingsbloeding gekregen die heeft 4 dagen geduurt ..  6 dagen later menstruatie gekregen 1dag heviger als anders ook een duur van 4 dagen zit vandaag op cyclusdag 26 vorige vrijdag een druppel bloed verloren godvan waar komt dat ? mss van ontpillen nog ben volop aan het wachten op mijn ms zodat ikzelf ook meer ga weten wat een cyclus seg wachten duurt enorm lang en vraag me af of ik nu mijn cyclus moet tellen vanaf mijn ontrekkingsbloeding of de ms van vorige maand ..
Hopen dat we allemaal snel een positieve test hebben en anders die duiveltjes maar ! :)

Hele strip niet afgemaakt omdat ik dacht ach dat werkt dan niet meer die pil,...onbeschermde sex gehad na vergeten en niet doorgaan met de pil,in week 2.....& zelfs op vruchtbare dagen.... na 7 dagen wanneer ik officieel ongesteld moest worden nog steeds niet ongesteld.....
zwanger?
morgen testen...

Terug
Bovenaan