Gestopt met pil & nog steeds geen teken van ongesteld worden

He meiden
Ik ben sinds 4 april gestopt met de (mini)pil.
Nog steeds geen teken van ongesteld zijn.
Hoelang kan dat duren?
De pil die ik slikte was heel licht (gebruik je bij geven borstvoeding). Ik merk dat ik ongeduldig aan het worden ben...
Liefs
Mieka

Hoi,
Zoals ik eerder schreef ik ook gestopt met minipil rond 4 april.
Ik ben afgelopen maandag ongesteld geworden. Had het niet verwacht aangezien ik na het stoppen met de pil in 2009 nooit meer ongesteld ben geweest, ook niet na bevalling.
Heb de afgelopen weken wel steeds last gehad van ongi moeten worden gevoel en nu dus geworden.
Heb jij geen klachten? Je kan theoretisch ook al zwanger zijn natuurlijk.
Maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken aangezien bij mij na t stoppen met de pil ik 3 maanden niet ongi werd en in de 4e maand gelijk zwanger was.
En na bevalling ruim half jaar wachten ook geen ongi gekomen.
Ben benieuwd of je ook klachten hebt.
Groetjes

He m88
Gezelli dat wij samen proberen zwanger te worden!
Ik ben op dezelfde dag als jou gestopt met minipil. Ik had die maandag al meteen raar gevoel in m'n lijf. Voelde alsof ik ieder moment ongi kon worden, gebeurde niet. Zelfs dat ik stemmingswisselingen had.
Kan je nu vertellen dat ik net ongesteld kan worden. Ben zo blij :) Raar he? Blij dat je ongesteld bent...... Crazy! ;)
Nu kunnen we iig gerichter bezig zijn :)

Wou het effe kwijt!
Zullen wij elkaar op de hoogte houden?
Groetjes
Mieka

Ja doen we! Leuk.
Nu ben ik alleen wel benieuwd of m'n cyclus regelmatig is. Ooit als 14 jarige voor de pil was ie wel regelmatig. Maar misschien geen garantie voor de toekomst.
We wachten af! Ik hoor graag van je.
Groetjes

Weet je trouwens welke dagen je van cyclus het belangrijkste zijn ;)
Ik dacht zelf dag 10 t/m 20?
Of is dat bij iedereen anders?
En ik begreep om de dag?

Ik voel mij nu by the way lekker ongesteld.
Ik had het de hele dag ijskoud. Waarschijnlijk hoort dat ook bij ongetseld worden/zijn?

x

Ik had en heb het ook nog steeds erg koud. Brr.
Nou het is bij ieder anders want ligt eraan hoe je cyclus is.
Dus ff afwachten wanneer je volgende ongi is maar je kunt op internet berekenen met je eerste menstruatie dag wanneer de vruchtbare dagen zijn per cyclus.
Maar dit is natuurlijk niet super betrouwbaar omdat Iedereen anders is.
De regel is; rond de 15 dagen voordat je weer ongi word is je eisprong.
Doei

Shit, mijn reactie weer weg.
Nog eens dan: Mieka, heb je eens een zwangerschapstestje gedaan? Misschien ben je al zwanger? Op www.matcare.nl krijg je spotgoedkope zwangerschapstest in allerlei soorten. complete pretpakketten. Ze werken, ik heb ze ook gebruikt.

O ik dacht dat je bedoelde dat je al ongi was geworden dus niet zwanger. Of toch nog niet ongi?
Ik heb laatste dag li onder in m'n buik een steek. Zou dit m'n aankomende eisprong kunnen zijn?
Op de 16e mei ongeveer m'n eisprong als ik t tenminste goed heb betekent.
Dus ja ik ben zelf ook erg benieuwd. Maar ff extra klussen dan.
Doei

Terug
Bovenaan