Gestopt met pil & nog steeds geen teken van ongesteld worden

Leuk je woont in Arnhem, vind het altijd zo mooi daar in die buurt. Ik kom uit omgeving Rotterdam.

Ik ben trouwens 23 jaar dus vandaar de 1e met n kindje in mijn omgeving.
Ik heb wel 1 vrieindin met n kindje maar die woont niet echt in de buurt, dus vooral via tel en pc communiceren we. maar wel erg leuk om over de kleintjes te praten.
Ja dat inplannen is een uitdaging! dat vind ik echt het lastigst van alles. soms moet je in spagaat tussen werk en kind.
Hoeveel dagen? ik werk 3 dagen per week.
in een tandartsenpraktijk doe ik administratie en assisteer soms bij nood. lekker afwisselend maar heb eigenlijk de studie fysiotherapie afgerond. Dat is helaas een verkeerde studiekeus geweest.
Gelukkig kon ik hier aan de slag na mn bevalling.

Ik heb 1 kindje trouwens, Nooya.
Mijn man heeft een zoon, Daanyal, dus van woe tm zondag ben ik moeder van 2.

Zo 4 uur is wel erg snel! mijn bevalling duurde 8 uur dus vond k al aardig snel.

Groetjes

Arnhem is idd erg mooi! Vooral de Veluwe ;)
Wij houden erg veel van de natuur&wandelen.
Lekker je hoofd leeg maken en fantaseren over de toekomst&mooie dingen in het leven!

23 jaar&moeder zijn lijkt mij wel wat! Mijn droom was om voor m'n 30ste 2 te hebben rondlopen. Dat gaat niet meer lukken aangezien ik al 30 ben ;)
Nu is m'n droom om voor m'n 31 ste de 2de in m'n buik te hebben rond zwemmen :)
Jong moeder worden heeft z'n voordelen. Als de kids dadelijk oud genoeg zijn kun je lekker met je manlief de wereld ontdekken & reizen.
Nadeel is dat je leeftijdsgenootjes nog met andere dingen bezig zijn.

Fijn dat je nu je baan gevonden hebt. Lijkt mij lekker afwisselend. Wat vind je het leukst? Administratie of assisteren?
Ik vind dat je veels te jong je keuzes moet maken.
Ik werk 4 dgn in het speciaal onderwijs. Best zwaar af en toe. De kinderen hebben een laag niveau& gedragsproblemen. Wij gaan maandag met 3 klassen naar dierentuin. Het word mooi weer. Ik heb er kei veel zin in!

Merk je al wat aan jezelf? Wanneer moet je ongesteld worden? Ik volgende week. Ik voel enkele dagen krampen onderin&heb een chcolade verslaving. Maar dat heb ik eigenlijk altijd wel ;)
Ga jij nog wat bijzonders doen?
Mijn man is nu naar bruiloft foto's maken. Hij is naast z'n baan ook fotograaf. (www.pazfoto.nl)
Morgen gaan wij (of eigenlijk m'n man) in de tuin werken.
Verder lekker rustig aan. Heb defoto's binnen. Hele doos vol :)
Verder zijn wij verslaafd aan 24.
Dat zullen wij denk ik ook gaan kijken.

Groetjes
Mieka

Hoi,
Zo ik ben net terug van een weekje familiebezoek in tsjechie. Was erg leuk!
Ik ben nog niet ongi maar ook nog geen positieve test. Ik denk zelf dat m'n cyclus toch nog niet op orde is. (was overtuigd van wel) ik voel nog steeds af en toe krampjes en van alles maar nog geen ongi. Wel jammer maar k heb geen haast.
Nu lekker weer thuis. T huis opruimen en plantjes voor t balkon en boodschappen kopen vandaag.
en bij jou inmiddels al wat? Weet niet meer wanneer je nod was ;-).
Ik zit nu op dag 33.
Lijkt me erg leuk een fotograaf als man. Je zult vast veel mooie foto"'s hebben van jullie en kind.
Maar ik ga weer snel verder... Er heeft iemand een stinkluier.
Doordeweeks heb k meestal meer tijd hiervoor.
Groetjes!

He Meis
Klinkt goed! Was het lekker weer daar?

Ik zit nu op dag 32. Dus jij loopt 1 dag voor ;)
Hier ook nog geen spoor van ongi! Wel heb ik afgelopen paar dagen krampen in m'n buik& vandaag voel ik mij met vlagen misselijk.
Afwachten....
Misschien morgen testen anders van de week.

Feline ligt nu heerlijk te slapen&m'n manlief zit top gear te kijken. Vanmiddag komen vienden met kids langs. 's avonds naar verjaardag van vriend.
Morgen relaxen &'s middags gaan wij langs vrienden. Verder lekker rustig aan. Morgen avond 24 kijken.
Is idd handig dat m'n man fotograaf is. Heb je al op z'n site gekeken? Staat in vorige bericht.
Wij hebben idd erg veel foto's! ;) Fotografie is ook mijn hobby alleen ik ben niet zo goed als m'n lieffie.
Heb jij hyves of Facebook?

Fijn weekend & genietse van mooi weer!
Groetjes uit Arnhem

He m88
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Dus op naar ronde 2 ;)
Komende maand(en) wil ik mij vooral richten op m'n cyclus bekijken. Wij zullen zien hoe&wat.

Hoe is het met jou?
Liefs
Mieka

Hey,
Van t weekend nog ff getest maar negatief zoals ik al dacht. Maar nog niet ongi.
Nog even afwachten dus. Misschien wel net als bij m'n dochter eerst 3-4 md niet ongi en gelijk zwanger ;-).
Ik heb trouwens Hyves maar ik kijk vaker op Facebook trouwens.
Nu op weg naar t werk na een weekje heerlijk vakantie. Niet zo"n zin vandaag.
Heb nog niet op de site gekeken maar dat ga k eens snel doen. Ik werk trouwens op ma-di-do. En jij?
Wij kijken af en toe CSI en k vind Greys anatomy erg leuk. Verder kijken wij veel films. Jammergenoeg nu met nooya niet zo veel meer
naar bios.
Heb jij hobbys? Ik ben soort van verslaafd aan marktplaats en wij koken graag uitgebreid in t weekend. En k hou van lezen.
Fijne dag,
Groetjes,
Marloes

He Marloes
Hoe was je eerste dag na weekje vrij? Ik merk bij mezelf dat ik er al na 1 dag meestal meteen weer in zit ;)
Ik zal voor je duimen dat de volgende test positief is.
Ik werk 4 dgn. Ma-di-wo&do.
Vandaag beetje een rare dag. Feline zou vandaag & morgen bij opa&oma zijn dus vannacht daar ook slapen. Nu kregen wij net te horen dat de oma van m'n man op sterven ligt :'-(. M'n man is nu naar een soort afscheidsavond. Best heftig & balen dat ik nu niet bij hem kan zijn om hem te steunen. Feline ligt nu thuis in bedje. De vraag is nu hoelang de oma van m'n man nog in leven blijft. Kan nog een dag zijn of een week.
Moest het effe kwijt.

Mijn hobby's zijn wandelen, fotografie&scrappen(doe ik eigenlijk te weinig). Verder kook ik ook graag vooral voor andere. Films kijken wij ook geregeld&af en toe de bios. Wij spelen graag gezeldschapsspellen zoals kolonisten carcasonne.

Ik heb hyves&Facebook en zit ook meer op facebook.

Heeft het bij jullie ook zo flink geregend?
Jij ook een fijne dag/week
Groetjes
Annemieke

Hoi,
Vervelend zeg van de oma van je man. Wel mooi dat ze een afscheidsavond hebben kunnen houden. Sterkte daarmee in ieder geval.
Nou ik zat ook gelijk goed in de werkweek hoor. Ti's weer lekker druk zo'n weekje werken en kind en alles erbij.
Trouwens, misschien kun je me toevoegen op Facebook als je wilt, praat makkelijker dan op deze manier. M'n naam: Marloes jongenotter. Ik internet via m'n telefoon dus vandaar soms die typfouten ;-)
Maarre ik ben nog steeds niet ongi en voel me toch weer lekker labiel worden, hoop dat t komt omdat m'n hormonen aan de gang zijn. Ik was ook altid zo'n last van down zijn tijdens slikken van de pil.
Vind het wel een beetje vervelend dat k niet gewoon ongi word. Weet nu totaal niet waar k aan toe ben, maar goed...geduld is een schone zaak.
Nou bij ons viel de regen wel mee hoor. Nu tikt de regen lekker op de ramen en lig heerlijk lui op de bank x factor te kijken.
Ik hoop je snel via Facebook te spreken. Kunnen we makkelijk privé berichten sturen.
Groetjes
Marloes

Terug
Bovenaan