Leuk je woont in Arnhem, vind het altijd zo mooi daar in die buurt. Ik kom uit omgeving Rotterdam.
Ik ben trouwens 23 jaar dus vandaar de 1e met n kindje in mijn omgeving.
Ik heb wel 1 vrieindin met n kindje maar die woont niet echt in de buurt, dus vooral via tel en pc communiceren we. maar wel erg leuk om over de kleintjes te praten.
Ja dat inplannen is een uitdaging! dat vind ik echt het lastigst van alles. soms moet je in spagaat tussen werk en kind.
Hoeveel dagen? ik werk 3 dagen per week.
in een tandartsenpraktijk doe ik administratie en assisteer soms bij nood. lekker afwisselend maar heb eigenlijk de studie fysiotherapie afgerond. Dat is helaas een verkeerde studiekeus geweest.
Gelukkig kon ik hier aan de slag na mn bevalling.
Ik heb 1 kindje trouwens, Nooya.
Mijn man heeft een zoon, Daanyal, dus van woe tm zondag ben ik moeder van 2.
Zo 4 uur is wel erg snel! mijn bevalling duurde 8 uur dus vond k al aardig snel.
Groetjes
Ik ben trouwens 23 jaar dus vandaar de 1e met n kindje in mijn omgeving.
Ik heb wel 1 vrieindin met n kindje maar die woont niet echt in de buurt, dus vooral via tel en pc communiceren we. maar wel erg leuk om over de kleintjes te praten.
Ja dat inplannen is een uitdaging! dat vind ik echt het lastigst van alles. soms moet je in spagaat tussen werk en kind.
Hoeveel dagen? ik werk 3 dagen per week.
in een tandartsenpraktijk doe ik administratie en assisteer soms bij nood. lekker afwisselend maar heb eigenlijk de studie fysiotherapie afgerond. Dat is helaas een verkeerde studiekeus geweest.
Gelukkig kon ik hier aan de slag na mn bevalling.
Ik heb 1 kindje trouwens, Nooya.
Mijn man heeft een zoon, Daanyal, dus van woe tm zondag ben ik moeder van 2.
Zo 4 uur is wel erg snel! mijn bevalling duurde 8 uur dus vond k al aardig snel.
Groetjes