Gestopt met pil & nog steeds geen teken van ongesteld worden

He meiden
Late reactie
Ongi = bij mij ongesteld zijn ;)
Dus ben nog niet zwanger.

Het duurde eerst 31 dgn. (stoppen met pil tot eerste ongi)
Ik geloof dat ik net m'n eisprong heb. Heb vandaag
krampen onderin. nu 17 dgn sinds ongesteldheid.
&hoe zit het met jou? Hoelang is jou cyclus?
Krampen onderin kan idd eisprong zijn.'

Vriendin van mij kan komende week bevallen. Ze is vanmorgen gestript. Dus spannend weekend! :):)

Tammy doe jij ook mee voor de 2de?
Verder alles goed?
Groetjes

Hey,
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit. Eerst had ik steken en Ik had ma en di dus flinke kramp..misschien eisprong?
En woensdagavond ben ik misselijk geworden en nu no steeds. Het lijkt me sterk dat dit van zwangerschap is. Misschien gewoon door schommelende hormonen van cyclus?
Bij mij zat na t stoppen met pil en eerste ongi ook 31 dgn. Toevallig!
Spannend van je vriendin! Binnenkort kun je dus lekker kroelen met een beebje.

Ik ga het toch wel erg spannend vinden hoor. Ik moet oppassen dat ik me niet te veel vastpin op snel zwanger worden. Weet dat t niet altijd even snel gaat.

Ik hoor graag weer van je. Fijn weekend!
Groetjes.

Eerste maanden is toch kijken hoe cyclus in elkaar zit. Ik ga als ik ongesteld wordt mijn cyclus bijhouden dmv temperaturen.
Wie weet is het niet nodig , ga ervan uit dat het wel nodig zal zijn.
Nu is het denk ik afwachten (2weekies) & afentoe blijven oefenen ;)
Misselijk door hormonen is idd mogelijk. Ik weet nog dat k voor de eerste van alles aan mijzelf merkte maar niks aan het handje was.
Als je zwanger wilt worden is het moeilijk om het af en toe los te laten. Al ga ik zoveel mogelijk proberen om dat wel te doen, Eerste duurde 14 mnd. Ik ga ervan uit dat de tweede minstens 6 mnd gaat duren. Al zeggen ze dat de tweede sneller kan gaan. Hij weet immers de weg ;)

Je moet maar denken.. je hebt al een heel mooi wondertje enne das mooi! :)

Ik ben nu foto's van afgelopen jaar aan het bestellen...niet schrikken ruim 350 foto's.... i know...veel he?
Ik wil een album scrappen&de gang komt vol foto's. Wil het gezelli mk in huis.
Nu Feline 1x & langer slaapt heb ik daar ineens tijd voor..heel bizar :)
Straks naar vriend bbq~en hij viert z'n verjaardag.

Gaan jullie nog iets bijzonders doen?
Tot forums

Hey,
Het Loslaten gaat vandaag erg goed hoor. Lekker gerelaxed.
Oei 14 maanden id lang! Lijkt me erg moeilijk zo lang te moeten wachten. Ik ben inderdaad super aan het genieten van m'n meisje. Ze is zo leuk!
Wij hebben gister ge bbq't. Zo lekker weer was t. Nu wel wat frisser jammergenoeg.
Ik heb vandaag samen met nooya 2 uur lang liggen slapen. Ben zo moe de laatste dagen.
Ja ben blij dat ze bij mij nu ook 1x per dag langer slaapt. Wij gaan volgende week een week op familiebezoek in tjechie. Voor t eerst dat we met haar zo ver weg gaan. Moet veel meenemen met zo'n kleintje zeg! Van alles inpakken dus.
Ik moet trouwens volgens de planning precies ongi worden als we daar zijn. Niet zo cool.

Maar jij gaat dus temperaturen? Is dat niet een ontzettend gedoe? Ik heb daar bij voorbaat geloof ik al geen geduld voor.

Als t bij mij langer gaat duren ga k misschien wel ovu testen proberen. Heb jij daar ervaring mee?
Hoe heb je dat trouwens bij het zwanger worden van je meisje gedaan? Gewoon zoveel maanden blijven proberen?

Nou ik hoop dat je bbq niet is weggewaait

O en over die foto's.... Uhm ik heb er over de 1000..
Ik heb een fotoalbum online gemaakt van heel t eerste jaar van nooya. Ik geloof van wel 100 blz.
Alleen wel n erg prijzig grapje is dat..

Hihi dan val ik nog mee :)
Wij zitten al met al ook wel tegen de 1000 alleen heb ik geluk dat m'n man fotograaf is&goed kan zien welke foto's leuk zijn&welke ook maar niet voor album. 100 blz zijn veel, flink wat werk geweest! ik ga het album scrappen dus dat zullen er geen 100 worden ;)

Al heb ik de foto's uitgekozen&hij hielp mij.
100 blz is veel! Ik wil ze g
Bbq was leuk&droog! Wij stonden zelfs in de zon :)
Feline ook moeten insmeren.
Was in Brabant dorp bij Eindhoven (daar kom ik ook vandaan) maar woon sinds 8 jaar in Arnhem (vakantieliefde)

Bij vrienden aan m'n mans kant zijn wij niet de 1ste maar 2de
Bij mijn kant zijn wij wel de 1ste & vriendin die ik vanaf basisschool ken was eerder.
Laatste 3 mnd zijn 2 baby's geboren & 2 zijn in in construction.
Dus wij hebben wat in m'n vriendengroep veroorzaakt.
Lastig als je de 1ste bent want je leeft ineens heel anders. Daar moest ik in begin even aan wennen en nu nog steeds. Je moet alles plannen.
Vandaag is m'n vriendin bevallen van een zoon Lucas. Hoop er van de week langs te kunnen :)
Binnen 4 uur was hij er! Snel he? 8 uur in de ochtend begon het & 12.15 uur was hij er.
Moet je nagaan dat de 2de nog sneller kan gaan :s

Lekker kletsen&elkaar op hoogte houden is goed plan. Leuk!
Hoeveel kids heb je nu?
Wij gaan iig voor de 2de.
We zullen zien hoe snel het gaat.
Wat voor werk doe je?
Ik werk in het speciaal onderwijs als onderwijs assistenten op een cluster4 school.

Liefs
Mieka

Terug
Bovenaan