gevoel dat ik vreselijk ongesteld moet worden

Heb nu een paar dagen dat ik het gevoel heb dat ik vreselijk ongesteld moet worden. Ik herken dit helemaal niet van de eerste en weet ook niet goed wat ik er mee moet. Heb vrij vaak harde buiken, maar het lijkt in de verste verte niet op weeen. Ik voel de kleine goed, dus ik maak me geen zorgen, maar het rommelt genoeg om me heel de nacht wakker te houden. herkent iemand dit?

nee herken het niet maar dat komt omdat mijn ongesteldheid vrij gemakkelijk komt en daar nooit last mee had.... Ik moet wel zeggen dat ik meer het gevoel heb dat mijn "onderstel" meer en meer druk opbouwt en uit elkaar wordt geduwd....
Aankomende maandag ben ik 30 weken dus ik heb nog even te gaan... jij bent wat verder toch?

Anders gewoon de VK bellen...misschien ben je te druk en moet je toch wat gas terug nemen?????

Dat het met de baby wel goed gaat geloof ik ook wel maar jij bent degene die straks het zware werk moet verrichten, dus om jezelf denken hoor!!!

liefs

hoi supertje,
dat had ik gisteren en vannacht ook. ik herkende het ook niet van de eerste. vandaag viel het wel mee, dus ik denk dat het gewoon iets is wat er bij hoort. maar wel vervelend idd.

@kim met mij komt het wel goed hoor. Ik was de vorige keer na de bevalling superfit. Hoop dat dat nu ook is hahahah. Ik ben nu ruim 31 weken.

@esmeranda, raar is dat he? Nu is die kleine van mij afgelopen zondag 1 jaar geworden dus het ligt allemaal nog goed vers in mijn geheugen. Als het maandag nog is ga ik toch even bellen.

Daar twijfelde ik ook aan inderdaad. Maar aangezien mini lekker op dezelfde hoogte blijft en nog steeds alle kanten op draait (en het liefst dwarsover ligt) lijkt me dat het ook niet. Het duurt nu al dagen.Misschien is het wel een reactie op al dat draaien. Hij maakt echt veel salto''s haahhaah

als je gebeld hebt, dan post maar wat ze gezegd hebben. ben wel benieuwd. hoop niet dat het indalingspijn is want ik ben nu 28 weken. laat die 2 van mij nog maar zo lang mogelijk zitten.

Ik denk dat ik het wel herken. Ik heb af en toe vlagen dat ik denk dat ik ongesteld ga worden. Dat had ik bij mijn andere zwangerschappen ook, maar die zijn gewoon goed verlopen (39 en 40wk bij bevalling). Ik word wel zenuwachtig van het gevoel, maar ik kan er verder weinig mee. Ook geen idee waarom of waardoor ik dat gevoel krijg. Ik ben benieuwd of de vk nog wat suggesties heeft. Ik heb er zelf nooit naar gevraagd, want het was bij de eerste toevallig altijd weer over als ik naar de vk ging.

Terug
Bovenaan