gevoel dat ik vreselijk ongesteld moet worden

Hier is het huis een grote puinzooi; stof overal en stapels scbone was opgestapeld in de wasmand. Ik stop te veel prioriteit in de kiddo's en het werk. Ik moet nog ruim 6 weken en wil nog wat dingen afkrijgen, maar ik weet nie of dat gaat lukken. Het wordt tijd om langzaam los te laten en mijn aandacht misschien eens te gaan richten op het huishouden, de kamertjes inrichten etc etc, ofwel in contact te komen met mijn nesteldrang. Nog 6 weken gelukkig om die te vinden. Paasweekend maar eens flink klussen en de kamer van onze jongste afkrijgen. De oudste is in ieder geval erg blij met haar grote bed! Er zouden nog vier meisjes van haa formaat inpassen! Ze kan de ruimte wel waarderen, ons luxepaardje!

Fijn om te horen dat alles goed is gebleken Supertje!

@jippie De nesteldrang heeft hier al ongenadig toegeslagen hahahaha. Kamertjes op orde, babywas fris en gestreken in kast, eigen was wordt constant bijgewerkt, en kan het toch niet laten om elke dag even met de stofdoek en stofzuiger door het huis heen te wandelen. Maar hoor je op zo''n tijdstip niet gewoon te slapen???? Niet dat dat hier gebeurt hoor, maar het lijkt me toch wel lekker haahha.

Terug
Bovenaan