gevoel dat ik vreselijk ongesteld moet worden

PFFFFFFFTTT net terug uit het ziekenhuis. Had gebeld, maar ook gezegd dat ik me GEEN zorgen maakte. Voor de zekerheid toch maar even komen. Dus uurtje aan de CTG, urineonderzoek (uitslag volgt nog) en een inwendig onderzoek. Nou het zit nog keurig helemaal potdicht en ik heb geen weeen. Dat wist ik zelf ook al. Waarschijnlijk is het toch een reactie op een beetje teveel doen icm banden die oprekken. Gooien de nesteldrang maar op een lager pitje en zal mijn man iets meer de kleine laten tillen. Voor de rest is alles goed en ligt de kleine man lekker overdwars in mijn buik. Ik mocht nog een echo als ik dat wilde, maar had er vorig week nog 1 gehad en krijg er volgende week er weer 1. Dus vond dat een beetje onnodig en wilde snel naar huis naar de oudste toe. Al met al niks aan de hand.

Hoi Supertje,

Schrok even gelukkig is alles goed!!!!
Ik kan niet lang lopen of ik heb al last van harde buiken doe het dus ook maar rustiger aan.
Nog even volhouden meid!!!!
Hoe gaat het nu?

Liefs Pupke

@pupke, ik maakte me zelf eigenlijk helemaal geen zorgen. Meneer sport nog goed. En die harde buiken heb ik al vanaf 15 weken. Ze zijn nu wel erger, maar ja, we gaan ook richting het einde. Het rustiger aan doen zit niet echt in mijn aard. En omdat er nog 1 rondkruipt valt dat al helemaal niet mee. Dat heb jij natuurlijk ook. Ik ga wel nu 's middags als de oudste op bed ligt, ipv als een razend roelandje door het huis, lekker met de beentjes omhoog op de bank hangen. Het huishouden staat op een iets lager pitje. Dat is dan jammer. Ik geniet stiekem van mijn uurtje bankhangen hahahaaha.

Hoi supertje,
Heel herkenbaar!!En gelijk heb je!
Ik probeer af en toe ook een uurtje slaap te pikken als de kleine op bed ligt en werk nog maar 3 dagen 4 a 5 uurtjes en nog druk stom he?!
Nog 3 weekjes en dan lekker verlof!!!!!
Mijn huishouden daar doe ik alleen over het poetsen 2 dagen dat is minder maar hoort erbij ;-)
Elke week blij als het grootste deel van het poetsen erop zit ha,ha.
Tot gauw weer!

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan