Gevoelens tegenslagen en hoop

Logisch hoor je gevoelens. Als je een kinderwens hebt kan het je niet snel genoeg gaan. 


Ik heb bij onze eerste ovulatietesten gebruikt, daardoor kwam ik er achter dat m'n eisprong pas op cd 20 was en ik een luteale fase had van 10-12 dagen. Nu voor onze tweede weer ovulatietesten gedaan en blijkt m'n eisprong rond dag 16 te zijn. Met een luteale fase van 10-12 dagen. Kan soms dus wel wat duidelijkheid geven. Ik vind het persoonlijk niet veel ongemak om de testjes te doen en vind de duidelijkheid fijner!
 
@frasseke wat is je NOD? Ben heel benieuwd voor je al zijn de tekenen niet super.. heeft je vriendin al een kindje? En helpt het een vriendin om mee te kletsen?
@Roos oh fijn goede tip ik ga er mee aan de slag deze maand ben heel benieuwd! Hoe lang zijn jullie bezig voor de 2e? En hoe sta je erin? Is het anders dan bij de eerste?
 
28 dagen zou komende donderdag als nod geven. Maar dus geen ovulatie testen gedaan, denk dat dinsdag mijn ovulatie 14 dagen geleden is. Dus verwacht dinsdag echt ongesteld te worden. Wat dus ineens een weer korte cyclus geeft. Ik ga het zien!
Vriendin heeft geen kindje, wel gynaecoloog in opleiding;) en is fijn om angsten oid met iemand te kunnen delen! We zien elkaar niet zo vaak, ik woon nu al een paar maanden in het buitenland.. 
Ik zou ovulatietesten zeker proberen! Het kan zoveel meer inzicht in je cyclus geven!
 
Dit is pas de tweede ronde! Sta er wel anders in. Was bij de eerste vlot zwanger, maar miskraam. Daarna wel meteen weer zwanger maar pittige zwangerschap/bevalling/huilbaby. Dus lang geduurd voor we er weer aan toe waren en het blijft spannend. Wil heel graag maar weet beter hoe kwetsbaar het allemaal is!
 
Hoop dat ik het met de ovulatie testen me meer rust gaan geven. Merk nu dat het 5x niet is gelukt mijn geduld al wel op raakt. Al zie ik ook dat sommige veel langer moeten wachten. Heel benieuwd @frasseke hou me op de hoogte. @roos wel super fijn dat het bij jou de vorige keer zo vlot is gegaan. Ik hoop dat ik dat achteraf ook zeg. Ik merk nu ik ongesteld ben ik er wat minder mee bezig ben dus kan zijn dat ik wat later reageer.
 
Herkenbaar hoor. Ik ben 2 keer heel snel zwanger geraakt van mijn kindjes na 4 en 2 maanden. Nu zijn wij voor een 3e kindje bezig en had ik eindelijk na7 maanden een positieve test . Helaas is dit vorige maand uitgelopen in een miskraam bij 8 weken . Ik zit/zat nu in ronde 1 na mijn miskraam en helaas ben ik vandaag toch weer ongesteld geworden. Soms vraag ik mezelf af of het ons überhaupt nog gegund is een 3e kindje.  Tegenslag na tegenslag. Je stelt toch een bepaald doel omdat het de vorige keer zo snel gelukt is, dar het nu ook weer zo snel moet . Maar ik merk wel dat het niet zo vanzelf sprekend allemaal is . Tuurlijk mogen we balen !! 
 
Hee, ik ben vandaag ook weer echt ongesteld geworden, dus naar ronde 15. Gelukkig mogen we over 2 weken bij de gyn langs. Mijn instelling begint wel echt te veranderen. Heb me erbij neergelegd dat het niet vanzelf gaat gaan bij ons. En nu dus zeer hoopvol dat de gyn ons gaat kunnen helpen. Dat zal dan nog wel wat maanden in nemen, maar hopelijk over een jaar of 1.5 toch echt een keer een positieve test op zijn minst!
 
Sorry ik was heel druk deze week. Oh balen zeg dat het niet gelukt is. Fijn dat je bijna naar de gynaecoloog kan. Ik ben begonnen met ovulatie testen maar nog niet positief dus heel benieuwd welk inzicht ik ga krijgen. Hoe gaat het nu met jullie? Mentaal? Gevoelens etc? Ik merk dat ik nu ik vandaag even rust heb ik er weer veel mee bezig ben. Ga het weer proberen los te laten. Maar dat is moeilijk als je iets heel graag wilt! Ik hoor graag van jullie.
 
Terug
Bovenaan