Hoi hoi!!
Nou ik ben er nog niet uit hoor.... inderdaad.. dat je baarmoeder krimpt is zeker waar.. aiii en dat merk je ook wel in die eerste week tijdens het aanleggen! Dat is wel heel goed inderdaad, gaat dit veel trager als je flesvoeding geeft?? Gut ik ben dr echt weer helemaal uit wat dat betreft. Ik vraag me af.. is het al voldoende als je je kindje bijv. 3 weken bv geeft, m.b.t. alle belangrijke antistoffen die je je kindje meegeeft?? Of moet je dan echt 3 maanden voeden. Ik heb zelf 9 maanden borstvoeding gehad.. en ik ben zo allergisch als de pest!! Als baby zat ik al onder de eczeem en het lijkt alleen maar erger te worden (soms niet uit te houden zelfs pfjuw). Maargoed, bv baby's groeien vaak wel beter, daar kun je wel verschil in zien vind ik. Ja ik vind het echt heel lastig, soms denk ik.. zal ik het wel doen, puur uit schuldgevoel (wil achteraf geen spijt krijgen) of zal ik het gewoon niet doen.. want daar gaat ondanks alle meningen mijn voorkeur toch wel naar uit. Mijn schoonmoeder zei laatst nog, als jij er al in staat, dan kun je er van uit gaan dat de bv niet zal slagen, als jij er al zo zeker van bent, geef dan de fles.
Lastig onderwerp he.... haaha.. mijn schonzus is helemaal voor BV, heel goed.. ze heeft haar vier kids de borst gegeven.. en daar heb ik veel bewondering voor! Dan denk ik, hoe krijg je het voor elkaar, zo veel geduld en energie wat je er in stopt.. tja ik blijf het gewoon niks vinden. Maargoed.. inderdaad het blijft uiteindelijk de beste en meest natuurlijke voeding voor je kindje. Nou ik zal er nog is over na gaan denken!
Bedankt voor alle meningen tot nu toe.
Liefs mammma