Gevoelige tepels

<p>Hi dames!</p><p> </p><p>18 augustus m'n nod. Sinds gister ineens gevoelige tepels, maar gek genoeg is vooral rechts heel gevoelig, is dat normaal? (mocht ik zwanger zijn). Ik heb nooit gevoelige tepels dus dit is wel iets waarvan ik denk Hmmm.. Ze lijken volgens vriendlief ook iets meer gezwollen en ietsje donkerder. Borsten zijn niet gevoelig, in iedergeval niet hoe ze normaal voor NOD wel zijn.</p><p>Dames ervaring met gevoelige tepels en dan voornamelijk eentje die duidelijk gevoeliger is? </p>

Hoi KayleeMN, 
Spannend, het kan inderdaad dan alle kanten op. 
Ik had het deze ronde ook, maar dan vooral gevoelige tepels en heel de dag een beetje een zeurend gevoel rond mn borsten maar deden geen pijn ofzo. ( moeilijk uit te leggen ) Verder had ik steken in mn baarmoeder en richting mijn rechter lies en elke ochtend lage rugpijn. 
en jawel vanochtend een positieve test in mijn handen :)
Spannend hoor, ik ga voor je duimen 

Alison Ja het zijn nu echt m'n tepels terwijl ik dat echt nooit heb. Nu op het moment dat ik dit typ ook steken in m'n tepel. Maar het is dus vooral rechts. Heb jij ook 1 kant die gevoeliger is? 

Toen ik zwanger was had ik ook alleen gevoelige tepels en inderdaad de ene kant meer als de andere kant dus dat kan zeker kloppen. Hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test in handen! 

PatriesN Dankjewel. Het is ronde 2 dus ik mag niet klagen, maar je bent er toch zo veel mee bezig pff. Dat probeer ik niet te doen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan he hahah. We gaan het zien, maar de dagen kruipennnn voorbij

Bij mij inderdaad ook 1 kant gevoeliger, bij mij is het de rechterkant geen steken maar wel de hele dag een zeurderig gevoel.
Dat wordt spannend dan, wanneer wil je gaan testen? 

Zijkant van linkerborst begint nu ook wel echt gevoelig te worden. Grappig genoeg is dat de kant waar de tepel 't minst gevoelig is. Wisselt elkaar leuk af ?

Terug
Bovenaan