K KayleeMN aug 15, 2019 #18 Gekke vraag misschien maar worden tepels (en hof) ook vettiger? Ik vind 'm tepels heel' vettig' aanvoelen.
Gekke vraag misschien maar worden tepels (en hof) ook vettiger? Ik vind 'm tepels heel' vettig' aanvoelen.
K KayleeMN aug 16, 2019 #19 Net getest en die was negatief. Maar goed we zitten dus ook 2 dagen voor NOD. Op nod of dag erna nog een keer testen mocht ik niet ongesteld zijn
Net getest en die was negatief. Maar goed we zitten dus ook 2 dagen voor NOD. Op nod of dag erna nog een keer testen mocht ik niet ongesteld zijn
J Julie-V aug 16, 2019 #20 Jammer zeg! Maar dat zegt nog niks he Wie weet over een paar dagen! Zolang je nog niet ongesteld bent geworden is er nog hoop. Ik duim voor je! De vettigheid komt mij niet echt bekend voor, maar zou goed kunnen hoor!
Jammer zeg! Maar dat zegt nog niks he Wie weet over een paar dagen! Zolang je nog niet ongesteld bent geworden is er nog hoop. Ik duim voor je! De vettigheid komt mij niet echt bekend voor, maar zou goed kunnen hoor!