Gevoelige tepels

Ik merkte dat ik zwanger was doordat ik zulke gevoelige borsten had! Begon met tepels en zijkant borsten. Die tepels heb ik trouwens ook voor ik ongesteld moet worden (soms). Ik ga voor je duimen!

Mijn NOD is ook zondag (heb een miskraam gehad). Ik vind 't zo spannend, maar ik merk op dit moment nog aan niks dat 't misschien zo kan zijn. Ja heeeel licht gevoelige borsten (zijkant ook weer, haha). Ik ga voor je / ons duimen! :)

Oh ik ga ook voor je duimen! Ik heb 8.5 jaar geleden voor het laatst gevoelige tepels gehad voor menstruatie. Na de zwangerschap van de 1e werden het gevoelige borsten voor de menstruatie. Dus die tepels vind ik nu heel opvallend haha. Zo spannend. En je er niet proberen mee bezig te houden is toch zo lastig ?

Nou, wie weet! ?? Haha nou he, kon het redelijk los laten maar nu NOD dichterbij komt ben ik er wel weer echt mee bezig! Vorige keer testte ik (omdat ik niet kon wachten en echt 't gevoel had dat ik zwanger was) 4 dagen voor NOD positief ?
Uit mijn werk naar de action gegaan om alvast testen te halen (ik werk in een andere provincie dus lekker anoniem). Nee kom ik daar de ex van mijn vriend tegen! Staat ze ook nog eens achter me bij de kassa, gevalletje ongemakkelijk haha! Ik heb haar proberen te ontwijken maar geen idee of ze mij gezien heeft en/of herkent ?

Hahaha zo dat is ff ongemakkelijk zeg. Ja ik kon het ook goed loslaten, waren op vakantie ook dus genoeg afleiding. Maar nu 4 dagen voor NOD. Die gevoelige tepels die ik nóóit heb, zenuwslopend haha. Zijkant linkerborst begint gevoeliger te worden, met menstruatie worden m'n borsten wel gevoelig maar ook vooral heel gespannen en groter. Nu zijn m'n borsten gewoon soepel, alleen tepels gevoelig en linkerzijkant begint nu beetje op te komen. 
Kijken of ik tot zondag kan wachten haha

@KayleeMN ik zag dat je in het andere topic ook had gereageerd dus ik reageer hier wel even haha! Het klinkt wel hoopgevend, die symptomen had ik ook echt bij de vorige keer. En dat begon nagenoeg vrijwel gelijk na mijn ovulatie.

Ja ik kon gewoon niet wachten met testen nu ik ze in huis heb haha. Ik had me zo voorgenomen om 't niet te doen omdat ik niet onzeker wil worden, maar het lijkt wel alsof de dagen kruipen! Ik heb niet echt symptomen dus ik had er een slecht voorgevoel bij. En opzich was dat ook wel oké geweest, dan had ik in ieder geval weer even een keer een menstruatie (laatste keer was half maart). Mijn borsten zijn aan de zijkant wel wat gevoelig en dat lijkt met de dag wel iets erger te worden, maar nog een heel stuk minder dan bij de vorige keer. Ik heb de testen van de action gebruikt, vorige keer en nu weer en die zijn blijkbaar best wel gevoelig.

Ik heb hier een Action in de buurt zitten en ik heb zo de neiging om testen te gaan halen haha! Dacht zelfs vanmorgen nog even voor ik ging plassen, ga ik testen of niet? Hahah. Maar het zal mij niet verbazen als ik ze vandaag in huis haal en morgenochtend ga testen ? Ik ga m'n best doen het niet te doen maar inderdaad, het kruipt zoooo voorbij. En elke dag voel ik of die gevoelige tepels er nog zijn haha. Wanneer ga jij nog testen? In principe mag ik jou gewoon feliciteren nu al is het nog vroeg, maar toch bij deze gefeliciteerd! ?

Oké ik heb de testen in huis gehaald. Ik was er toch en kon me niet meer bedwingen haha. Zowel de vroege tests als de normale. Ik denk dat ik er morgenochtend al eentje doe. Iets met hart en hoofd haha. Ik zei al tegen m'n vriend net, 'ik heb ze gekocht hoor want ik ben dit keer zo nerveus'. Zegt ie 'ooh daarom doe je zo! Had je toch gewoon kunnen zeggen' ? 

Haha ja ik herken het helemaal!! M'n vriend vroeg vorig weekend al wanneer ik ging testen haha, maar ik heb t dus nog niet tegen hem gezegd. Ik wil proberen pas maandag weer te testen (lukt vast toch niet haha) en ik dacht als ik dan nog 'n streepje heb dan leg ik die test samen met het boekje: "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" op zijn kussen haha. Ik heb dat boek vorige x gekocht voor hem.

En ja, ik voel dus ook heel de tijd aan m'n borsten of ze al gevoeliger worden hahah. Laat je het weten als je hebt getest? Mijn streepje was echt nog heeeeeel licht hoor! Je zag m ook niet gelijk (wel binnen afleestijd) en je moet echt wel goed kijken haha. Maar zo begon het de vorige keer ook ^^

Terug
Bovenaan