gewicht 2 jaar 3 maand

Hoi,

Onze dochter Yenna is nu 2 jaar en 4 maanden, bij de controle op het cb was ze 12,6 kilo en 86,5 cm. Ze was bij de controle 2 jaar en 1 maand.
Een klein dametje dus.
Ze was bij de geboorte 3150 gram en 48 cm.

Groetjes Marina.
 
ons meisje is nu 22 maand. Bij de laatste controle met 19 maand was ze 12 kg en 77,5 cm. Erg klein dus, en door de bv erg hard gegroeid. Lange vader (1,97) en ik ben 1.71

Ze was met geboorte 2770 gr en 47 cm.

Ze zit nu nog altijd in maatje 80 wat kleding betreft. Voor de herfst/winter periode heb ik al wel wat kleren maat 86 gekocht, maar nu nog veel te groot. Zo heeft ze nu shirts aan die ze in het voorjaar ook al aan had.
 
hoi hoi,

Mijn dochter is dinsdag 2 jaar geworden..
Ik wacht nog op een uitnodiging van het cb..
Ik heb haar 2 weken geleden opgemeten en toen was ze 91 cm en
ongeveer 12,5 kilo..
Mijn dochter is aan de lange kant en zit met lengte en gewicht boven in de groeicurver..
Wel lopen de lengte en gewicht gelijk op..

groetjes simone en lieke
 
Mijn dochtertje is nu 2 jaar en 7 maanden. Zij weegt 15 kilo en heeft kledingmaat 98.
Ze was bij de geboorte behoorlijk groot: 55 cm en 4700 gram. Ze heeft altijd op de bovenlijn van de curve gezeten. Ze begint nu wat meer richting het midden te gaan.
Groeten mamaS
 
Hoihoi,

Mijn zoontje is met 2 jaar en 0,5mnd naar het cb geweest. Hij is 12 kilo en 86 cm. Maar een maand te vroeg geborden met 2400gr en 46cm! Dus in mijn ogen is hij nu echt een bikkel!

Groetjes Marjolijn
 
Terug
Bovenaan