Gewicht op de helft

Ik ben nu 20 weken zwanger en ben 6 kilo aangekomen.
Ik hoop dat ik het derde trimester niet ineens veel meer ga aankomen want ik ben van mezelf al best wel zwaar...

hoi,

ik was met 22 weken ongeveer vijf kilo aangekomen. Valt best mee....ik kon ook nog mijn gewone kleren redelijk aan (heupbroeken dan) Maar daarna ging het snel, ben nu 36 weken en lijkt wel of ik elke week een kilo of meer aankom. ben nu alles bijelkaar 15 kilo aangekomen, hoop niet dat het nog veel meer wordt, want ik voel me echt log.

Of je veel of weinig aankomt heeft zeker de eerste 20 weken weinig met veel of weinig eten te maken. het is ook je vruchwater, je borsten, of je veel vocht vasthoudt etc. Ik moet zegen in het derde trimester doe je wel minder aan beweging en ik heb soms echt last van onbedaarlije vreetbuien en kijk dat zijn de kilootjes die er na de bevalling weer heel moeilijk afgaan.

Bij mijn eerste was ik met 20 weken slechts een kilo aangekomen. Over de hele zwangerschap toch zeker 20 kilo (moet je nagaan hoe snel het gaat na die twintig weken).Overigens woog ik een paar dagen  na de bevalling al 13 kilo minder en die overige 7 waren er ook vrij snel weer af.

Ik zou me er ook maar niet te druk om maken. Je kunt je er toch niet op voorbereiden aangezienhet bij iedere zwangrschap anders is.

Mirjam

Ik ben nu ruim 27 weken zwanger. Begin van de zwangerschap heel erg misselijk geweest, veel gebraakt en daardoor bijna tien kilo afgevallen. Ben nu alleen 'smorgens nog misselijk, maar eet wel weer redelijk normaal. Ik zit nu weer op mijn gewicht hoeveel ik woog toen ik zwanger werd.

Bianca

ik ben nu 29 weken zwanger  en heb me vorige week voor het laatst gewogen,   ik ben dus 10 kilo zwaarder dan normaal.
in de eerste 2 maanden ben ik zo misselijk geweest dat ik 4 kilo was afgevallen, die zitten er nu dus weer bij.
ik maak me niet zo'n zorgen om de kilo's. ik ben trouwens van plan om borstvoeding te geven en dan val je ook flink wat kilo's vanaf.
ik heb alleen wat dikkere bovenbenen, en ik dekn dat het meeste gewicht toch wel bij mijn buik zit, voel ik ook erg goed in mijn rug.
volgens mijn vk is het niet zo erg om veel aan te komen, de een komt inderdaad meer aan dan de ander.
maar is het niet veel belangrijk dat je zometeen een prachtig kindje in je armen kunt sluiten? daar heb ik die kilo's wel voor over.
en als je na de bevallling weer rustig je sport oppakt dan ben je die extra kilo's zo weer kwijt.

groetjes Miranda 29 weken +1

hallo
rond de 22 weken was ik 10 kilo aangekomen.nu ben ik 29 weken en 15 kilo aangekomen.maar ik ben nergens te dik ofzo.ik was altijd slank en heb schijnbaar over mn hele lijf een vetvoorraadje aangelegd.ik zou me er maar niet druk om maken.je bent nou eenmaal zwanger.oke,je moet geen pak koekjes of zak chips per dag gaan eten.maar dat je iets meer eet is heel normaal en hoeveel je aankomt ligt maar net aan hoe je lijf reageert op je zwangerschap.
groetjes kari

jeetje wat zijn jullie allemaal weinig aangekomen
was bij mijn   dochtertje ( 2jaar) 25 tot 30 kilo aangekomen woog rond de 100 kilo
en nu ben ik 23 weken zwanger en weer 10 kilo aangekomen
hop niet dat ikwer zoveeleindig gelukkig was het er wel binna op 3kilo na wel toen allemaal afgegaan

gr marijke 23 weken

hoi nou ik zal je gerust stellen idd wat is iedereen weinig aangekomen ben nu 27weken en ben al 19kilo aangekomen schaam schaam nou er nog af ben maar ben ook egt tonnetje rond hoor  pfff soms denk ik weleens eet ik tog te veel hahaha eigen schuld maar heb elke dag trek in snoep enz enz en eet egt veel pff maar ja als ik honger heb eet ik gr jay_jm

ik ben nu 23 weken en ben een kleine 5 kilo zwaarder dan voorheen. Ze zeggen dat je vanaf de tweede helft een pond per week aankomt, dus zo'n 10 kilo. Nou, dan zit ik weer mooi op het gewicht dat ik de vorige keer ook had: 15 kilo voor de bevalling.
groetjs
greet

Terug
Bovenaan