Gewicht op de helft

Hoi,
Ik was bij mijn   zoontje begonnen op 65, op de top ongeveer 77 kilo (dus 12 kilo aangekomen) en na 7,5 maand borstvoeding geeindigd op 58 kilo.
Nu gaan we uit van 59 kilo en weeg (ben nu bijna 19 weken) nog 'slechts'   62,5 kilo.
Denk gewoon mazzel hebben dat ik helemaal niet meer taal naar chips en snoep (ok, kruidnoten, banketstaaf en chocola gaan er wel erg gemakkelijk in hoor!). Ook na 8 uur 's avonds heb ik echt geen trek in eten... Overgehouden na de borstvoeding van mijn zoontje. Ben officieel twee weken nadat ik gestopt was weer zwanger geworden (uitgangsdatum). Dus het ritme zit er gewoon nog in.

Het is wel zo, dat als je veel trek hebt, je beter water kan drinken dan snoep pakken, want wat je aankomt moet er ook weer af, hoor.

gr,
Joke

Hoi,

Ik was met de eerste ongeveer 3kg aangekomen met 22 weken (het begon bij mij vanaf week 16) en het ging daarna best wel snel. Uiteindelijk met 30 weken 10kg erbij, 35 weken 14kg en 41 weken 17kg (zie ik in mijn dagboekje, weet het echt niet meer uit mijn hoofd!) De laatste 3 weken ben ik niet meer aangekomen, maar stabiel gebleven.

Nu ben ik ruim 14 weken en zit nog  op mijn oude gewicht van voor deze zwangerschap. Van de eerste heb ik bewust 3kg laten zitten omdat ik me daar beter bij voelde. Na de bevalling was er 8kg af en ik heb er zelf dus nog  6kg afgekregen. Dat kostte wel wat moeite maar door gewoon eten (niet snoepen en drinken (alcohol!!!!!)) en weer sporten,  ging dat in ongeveer  2  maanden tijd.

Fixeer je niet teveel op je gewicht. Zolang je je niet Hongaars vreet aan allerlei  vette en zoete dingen komt het allemaal goed. Maar wel lekker  blijven genieten. Ik zei altijd: "Mijn kindje moet ook weten hoe alles smaakt!".

Ingeborg  

Hallo meiden

ik ben de eerste 27 weken niets aangekomen. Was heel erg misselijk en kon weinig eten. Ik woog dan ook iets te veel voor mijn zwangerschap. 66 kilo bij een lengte van 1.65 m.
Op het moment ben ik 35 weken en ben ik 8 kilo aangekomen. Ik gelloof dat dit best netjes is.

Liefs Faye

Hallo

Ik ben op dit moment 18 weken zwanger en nog niks aangekomen maar dat komt ook door het vele overgeven.
Ik ben van mezelf ook niet aan de dikke kant dus moet erg uitkijken dat ik niet afval..
Maar zo te zien is het bij iedereen heel verschillend!

groetjes ssuss

Beste Jolien, Het laatste waar ik me druk over zou maken is je eigen gewicht. Tuurlijk moet je niet teveel eten of voor twee eten want daar krijg je echt spijt van. Maar het belngrijkste is gewoon dat de kleine goed groeit en dat jij je goed voelt. Ik ben nu zwanger van mijn tweede. Bij de eerste ben ik in het totaal 44 kilo aangekomen. Heerlijk gegeten. Eigenlijk te veel. Nu ben ik 32 wkn zwanger en nog geen 3 kilo aangekomen. Tja, je kan wel zeggen een enorm verschil. Eet met mate en blijf gewoon genieten.

Succes!!

Groeten,

Linda

Terug
Bovenaan