gewichts toename

Hoi Chantal,
Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik 22 a 23 kg aangekomen !!!!
Geen buitensporige dingen gegeten, naar mijn mening.
Ik ben nu 20 weken zwanger van mijn tweede en 7 kilo aangekomen, vorige keer rond deze tijd al meer dan 10 kilo. Ik hoop dat het qua kilo's deze keer wat minder snel gaat, vorige keer na de bevalling toch moeten zorgen om nog tien kilo eraf te krijgen met lijnen, is toen gelukt, maar deze keer liever niet. Als je aanleg hebt zul je je erbij neer moeten leggen dat het hard gaat met de kilootjes, helaas !
Succes verder en maak je niet te druk.
 
Hoi Chantal,

ik ben in totaal in mijn vorig zwangerschap kg aangekomen. kilo was er zo af, maar de overige niet.
Ik ben nu weer zwanger, dus voorlopig zal het er ook niet af gaan.
Ik was in mijn vorige zwangerschap in de eerste 12 weken al 8 kg aangekomen.
Ik ben nu 9 weken zwanger en pas 1 kg aangekomen.
Dus je kan er niks van zeggen en ook niet veel aan doen!

Succes,

Cindy
 
Kwam mijn vorige drie zwangerschappen in totaal steeds maar 8 kilo aan. Ben ook vrij stevig, dus had anders verwacht.Ben wel tot 34 weken erg actief, geef namelijk calleneticslessen. Kan normaal ook na 10 weken weer terug alles aan van voor de zwangerschappen.
Kwam wel 10 kilo in een jaar aan na de pil, Volgen kan ik het ook niet helemaal. Ik eet in iedergeval nooit voor twee.
 
Hallo,

Hier ook zo'n dikkertje dap!

Bij de eerste kwam ik 22 kilo aan,bij de tweede 17 kilo en nu ben ik 28-29 weken zwanger en zit er ook al 13 kilo bij.
Ik raak het gelukkig met een beetje moeite wel weer kwijt.
Tot week 20 ging alles redelijk(5 kg),maar in de afgelopen 8 weken is er wel 7-8 kg bij gekomen.Ik hoop dat het zich nu weer stabiliseerd,haha.

De verloskundige zegt er niet veel van.

Maar bij mij is de rede duidelijk.Ik snoep te veel!!
Dus eigen schuld ,dikke bult.

Ik ga me er denk ik maar niet te druk om maken.Het gaat er wel weer af,hoop ik,net als de vorige keren.

Succes!

 
Terug
Bovenaan