Gewoon een spelletje tussendoor..........

eerste/oudere kind(eren) thuis laten tijdens bevalling of naar oma

Naar oma en opa,

Moet in het ziekenhuis bevallen dus weinig keus.
Zit er wel erg mee te dubben hoe dat zo zal gaan.... Midden in de nacht (schoon)ouders laten komen of nog wegbrengen. Het zal allemaal gaan lukken ongetwijfeld.

Buren wel niet een kaartje sturen (en waar stop je), ken mn buren niet zo goed....

de buren WEL een kaartje sturen!

Maar ja, dat is in ons geval ook heel logisch, want we kunnen het er goed mee vinden.
Ook als dat niet zo was zou ik denk ik mijn naaste buren een kaartje sturen.
de volgende:
Een wijntje af en toe moet kunnen tijdens de zws, of niet?

Een wijntje af en toe moet kunnen tijdens de zws, of niet?

nee!
vroeger mocht dat nog, maar er  is nu zoveel meer bekend over de schade die dat toebrengt. gewoon echt heel slecht.

o o nu wordt het moeielijk

wieg/bedje   eerst in de ouderslaapkamer / meteen in de babykamer

wieg/bedje   eerst in de ouderslaapkamer / meteen in de babykamer

Ik weet dat het tegenwoordig wordt aangeraden om in de ouderslaapkamer te zetten, maar ik slaap al zo licht en word echt met elk zuchtje en steuntje wakker. Om nog een beetje nachtrust te krijgen, hebben wij gekozen voor meteen in de babykamer. Misschien dat we er over een paar weken heel anders over denken, maar dan wordt het waarschijnlijk toch een paar daagjes in de reiswieg ipv het hele ledikantje te verplaatsen.

ehhhmmmm.... volgende vraag.... maar even mijn eigen dillema op dit moment...

Bij stuitligging, stuitbevalling of keizersnee?

Bij stuitligging, stuitbevalling of keizersnee?

Keizersnede, mijn eerste kindje lag in stuit en we hebben ons goed laten informeren. De gevaren bij een stuitbevalling liggen voor een kindje veel hoger dan de gevaren voor een moeder bij een keizersnede.

Kraamweek, gezellig veel vistie of lekker met gezinnetje?

Kraamweek, gezellig veel vistie of lekker met gezinnetje?

Lekker met gezinnetje. Bij de eerste hebben wij een kraamfeest gegeven, vonden wij perfect. Zo kan je in je kraamweek heerlijk genieten zonder daar steeds gestoord bij te worden. Natuurlijk wel door goede vrienden en (schoon)ouders, broers en zussen.        

Volgende stelling: (moeilijk hoor, maar wel leuk)

snoepen of snoepen zolang mogelijk uitstellen

Meteen aan toe geven...!!

Tja ik had graag geschreven dat ik dat zo lang mogelijk uitstel, maar dat is nu eenmaal niet zo, helaas! Momenteel geniet ik dan ook van een kopje thee met een heerlijk stu chocolade erbij!

Ik weet er nog een: "Ik vind het helemaal niet erg als mensen aan mijn buik komen"
                                                        of wel???

Terug
Bovenaan