Gezocht: iemand die geen hekel aan strijken heeft!!!!

A

Anoniem

Guest
Wat heb ik er toch een hekel aan zeg altijd dat strijken ppfff ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die niet strijken want ik moet alles strijken of het nou buiten gehangen heeft of in de droger geweest is... ik ben altijd de sigaar  Als ik nou eens een hoop geld win huur ik iemand er voor hahah. Ik denk ook dat het een man is gew2eest die het strijken heeft uitgevonden!!!!Nog een klein beetje strijken snik snik

Vraag: hoe vaak strijken jullie????

hihi je lijk mij wel ik heb er ook zo een hekel aan en ben het nu ook aan het doen (als ik niet achter de comp zit) ik strijk ongeveer 1x per week .maar kan het eigenlijk beter gelijk  doen als ik het gewassen en gedroogd heb. ik ga weer ff verder ook nog maar een beetje sterkte nog met het laatste beetje

Hoi

Sinds einde van mijn zwangerschap van danny strijk ik weer. Het begon met de kleine babykleertjes en de luiers en lakentjes. Nu strijk ik best wel weer veel. Mijn strijkplank staat altijd klaar zeg maar.
Voorheen streek ik alleen als het niet anders kon, dus liepen we nogal eens met kreukels rond.

Ik heb er niet echt een hekel aan alleen vaak gewoon geen tijd voor en dan stapelt het vreselijk op.

Soms komt er dan weleens iemand langs ( mijjn moeder) en die begint dan spontaan te strijken, das het voordeel als het zo op zicht staat natuurlijk

groetjes irene

Ik vind het een rotwerkje, maar ja het moet gedaan worden. Ik heb gisteren in de tuin staan strijken. Gelijk van het wasrek.... Alle buren gelijk vragen of ze ook hun strijk erbij konden zetten. Mijn vriend kan beter strijken, maar vindt het ook een rotklus. Wij wisselen daarom af. Het is eigenlijk zo zonde van je tijd! hihi

Dag dames,

Kom alles maar bij mij brengen.
IK HEB ER GEEN HEKEL AAN!!!!

Ik houd het altijd bij en dan is het zo gedaan. Muziek aan en strijken maar!!!!!

Groetjes Linda

hahaha strijken is ook niet mijn hobby
het is dat het nodig is, ik ben er echt lang mee bezig.
ik spaar het altijd op en dan ga ik op een middag of avond de strijkgoed wegwerken.
bij mij staat de strijkplank in de slaapkamer en daar staat ook een tv. dus terwijl is strijk
kijk ik naar mijn favo series.dan is het nog wel te doen maar wel vermoeiend. vooral de babykleertjes zoveeeeel is echt ongelooflijk en dan maar blijven kopen hey hahahah

NJou hummie, waar woon je????????

Wat een rotwerk. Ik strijk ook echt bijna niks, alleen als het echt moet!.

En mijn man werjkt gelukkig niet op een kantoor ofzo, dus weinig overhemden. En die hij wel heeft, strijkt hij maar lekker zelf!

Groetjes, Mienetje

In geldrop bij eindhoven!!!!

Zo gebeurd hoor dat strijken.

Gr linda

Terug
Bovenaan