Gezocht: iemand die geen hekel aan strijken heeft!!!!

Jammer dat je niet meer iets in de buurt van Amsterdam woont, want anders.....

Ik kom vast nog wel eens in amsterdam, kom ik voor je strijken.

7 dec, dan ben ik in amsterdam. dan kom ik wel even langs. voor een bak koffie strijk ik.

Gr linda

Hoi Linda,

Enne wanneer kom je naar Delft,de Senseo staat klaar.....(ik drink zelf geen koffie en met senseo kan ik tenminste nog een lekker bakkie zetten,zonder dat iemand een week niet kan slapen)
Ik strijk echt (bijna) nooit,ik vind het niet echt nodig ook.
Ik let altijd op wat ik koop,zelfstrijkende dekbedovertrekken en kleding wat niet zo kreukt,of wat gekreukt hoort...whahahah slim he.
Ik heb ook een bovenlader daar doe ik alles een keer dubeelgevouwen in,en stop het dus ook netjes in de centrifuge, en dan klop ik het uit,als ik het ophang.
Wij lopen niet met kreukels in ons kleding,hoor.
Waarom ik dan vraag of je ook naar Delft komt?.....om jou een plezier te doen natuurlijk

Groetjes Merel

Hoi merel,

Nee, je doet mij er geen plezier mee, maar ik heb er echt geen hekel aan hoor.

Tja Delft,... nog nooit geweest. Zal erover denken.

Bij deze de strijkservice.
Kosten: reiskostenvergoeding         2 bakken verse koffie           5 euro per wasmand ( max. 15 artikelen per wasmand)

Gr linda's strijkservice

Kun je niet vast meekomen varen, kost en inwoning inbegrepen en 5 euro per wasmand, koffie wordt hier niet per kop, maar per liter gedronken, dus daar is altijd genoeg van .

Nou Linda, gat in de markt gevonden.....oh nee, die bestond al. Waarom maken we daar eigenlijk geen gebruik van????

Laat maar weten als je in A'dam en omstreken bent, dant zorg ik dat de koffie klaar staat!

jullie mogen het ook bij mij brengen,....dat vind ik nou 1 van de leukste klusjes in het huishouden... lekker muziekje erbij en gaan......

liefs marijke

Grappig, ik vind het ook het leukste huishoudelijke klusje! Hoef ik tenminste geen sopjes te gebruiken, doekjes uit te knijpen en kan gewoon rustig blijven staan...
Maar ik moet zeggen dat ik mijn eigen was al meer dan genoeg vind, hoor...

Terug
Bovenaan