Gezocht: iemand die geen hekel aan strijken heeft!!!!

Sorry hier ook iemand met een hekel aan strijken zo'n hekel dat ik NOOIT strijk!

Hey,
Nou breng je strijkgoed maar bij mij. Ik heb 2 kinderen en strijk ook bijna alles, maar heb er geen hekel aan.

Ik strijk alleen de strijkkralen van dochterlief  
Komt dat strijkijzer toch nog van pas!

ik strijk ook nooit!!en toch loopt er hier niemand verkreukeld bij.ik klop de kleren goed uit voor ik ze ophang en trek even zakken op de broeken en blousjes recht en klaar.als het droog is vouw ik het meteen strak op en weg is de was weer.ik kies onze kleren er wel op uit hoor.en nette kleren die wel gestreken moeten worden strijk ik pas als we het aantrekken.
groetjes karin

Eerst had ik ook bergen strijkwas. Dat kwam eigenlijk omdat we de was te vaak lieten liggen voordat we het gingen opvouwen. Nu heb ik van de kraamhulp geleerd om meteen nadat de was uit de droger (dan is hij nog warm) komt hem strak op te vouwen. Echt, je hoeft niks (nou ja bijna niks) meer te strijken. Nu zet ik de wasmachine niet eens aan als ik geen tijd hem om het daarna op te vouwen.
Blousen kun je ook op een hanger buiten hangen. Helpt ook goed.
Succes.
Groetjes Veerle

Bij ons was de stapel was heel hoog geworden. Wij hadden gelukkig een kraamhulp die strijken als hobby had (???) Ze vroeg of ze alles weg MOCHT strijken of dat ik dat vervelend zou vinden. Nou ze heeft elke dag een uur staan strijken en alles was weg toen ze wegging. Ze ging als een razende door het huis en door de strijk.  Het kleine kamertje was opeens weer leeg, haha.
gr Petra

Terug
Bovenaan