Gezocht...mooie naam!

Hiskia
Huguenda
Hyacintha

Zit ie erbij?

Ik heb er een in mijn hoofd, maar ik ben bang dat die goed is, dus die roep ik niet, want ik heb het geslacht ook al goed .

Groetjes Ilona

Hahaha, ik denk dat ik mijn naam in heroverweging neem voor Hermilindis...

Enne...raden staat natuurlijk vrij, maar ik geef geen antwoord meer! Al denk ik dat Irene het nog wel eens goed zou kunnen hebben... Hihihi, toch jammer dat het geen meisje wordt!

hermelien? de betekenis weet ik zo niet, maar in harry potter zit een hermelien,   een mooie slimme dame.

terug las ik ook Mare, ster van de zee, dat vind ik ook heel erg mooi, de betekenis je kunt er zoveel kanten mee op.

hoi eveline,

dat raden vind ik wel een leuk idee, ok, ik zal ff een beetje gaan raden naar de naam van je zus dan, met een J.

Jessica, Joyce, Jaimy, Joke, Jada, Janneke, Janita, Jessy, Jolijn hmm zit in de buurt of heb ik het geraden?

groetjes Miranda

oei, ik mis een hoop  ineens. hahaha, zag niet dat er al een tweede rits met antwoorden genoemd was, judith dus? en de h moet geraden worden.

pff ik zit te denken en te denken....

nee ik kom op geen enkele naam behalve hanneke.

zal em vast nie zijn hahaha.

groetjes Miranda

Nou ik raad dus niet
Maar ik heb wel nog een suggestie voor de derde naam: Irene!!!
Het is een mooie naam, maar betekent ook "vrede" in het (oud??)grieks.

Hebben jullie trouwens een wens over het geslacht van mini. Ik weet dat het natuurlijk niets uitmaakt, zeker als het kindje er eenmaal is, maar ik vraag me af of je bij de tweede een bepaalde wens hebt.

Ik dacht zelf eerst dat als je al een meisje hebt je misschien graag een jongetje wil. Maar nu heb ik zelf een meid en weet ik hoe VERSCHRIKKELIJK LEUK meisjes zijn dus twee meiden is helemaal geweldig!!!
Ik weet dat het niet uitmaakt hoor, toen Lotta in het ziekenhuis lag te knokken wilde ik toch echt maar één ding......

Maar fantaseren is altijd leuk toch?

Gr Irene

Terug
Bovenaan