Gezocht...mooie naam!

Ik snap er echt geen bal van wat jullie aan het doen zijn. Ik ben dan wel blond, maar tocdh....
Zullen we het anders voor 21 juli bewaren... of kom jij dan niet Sisi? Kunnen we lekker raadsels oplossen.

Nee ik kom zaterdag niet, hebben een feest en Lotta is niet de gemakkelijkste baby met meenemen ergens naar toe (veel prikkels = niet slapen = 's avonds over de rooie gaan) dus ik durf het nog steeds niet aan haar twee keer per dag naar zoiets groots en druks mee te nemen. Aangezien ze ook nog eens de fles weigert, al twee maanden, moet ik haar wel meenemen als ik ergens heen ga. Kortom, ik durf het nog niet aan met haar.

Ik hoop wel dat iemand verslag doet van de meeting, want ben wel erg benieuwd.

En ik ben erg in voor puzzels en pooltjes dus dus als jij het goed vind Eveline laten we dan gaan puzzelen en als jij dan raadt wat de voornaam van mijn zusje is raad ik hoe jouw kindje gaat heten als het een meisje is en dan zet ik dat in in de pool.

Maar dus eerst mag jij raden hoe mijn zusje heet. J.... Esther H.... en ik denk dus dat de H... van mijn zusje de H.... van jullie evt. meisje is. Hint 1 Sterke vrouwen.

Leuk leuk leuk leuk leuk

Jaaaaaaaa!!!!!!!
Jaaaaaaaa!!!!!!

Well done, ze heet Judith Esther H....

Ik ga er vanuit dat je nu ook weet welke H ik bedoel???

Of mag ik raden op het Forum?

Ik moet zo naar boven, dochter voeden maar kijk morgen meteen op het forum (hoewel jij nu in bed hoort te liggen inderdaad).

Terug
Bovenaan