GEZOCHT! TIPS VAN ZWANGEREN!

Mijn man en ik besloten gewoon in begin maart te stoppen met de pil , en hadden gewoon sex wanneer we zin hadden..
En begin mei kwamen we er achter dat ik al 5 weken zwanger was..
Niks speciaals voor gedaan of gelaten ..
Hadden eigenlijk ook zoiets van we zien wel wanneer het raak is , waren er niet intensief mee bezig ofzo.. maar dat het zo snel raak zou zijn hadden we ook niet durven te denken..

Hai Ladies!

Ten eerste, wat ontzettend leuk dat jullie allemaal zo snel je verhaal vertellen, dat had ik niet verwacht!En nogmaals allemaal gefeliciteerd!

@polleke197: Bedankt voor je reactie, mijn verhaal is in het kort: vorig jaar november gestopt met de pil, om tot mei dit jaar "ge-ontpilt" te hebben. Vanaf mei dus begonnen met zwanger te worden en zit nu in ronde 3. Heb sinds het stoppen met de pil altijd een cyclus van 26 dagen, tot de laatste keer. Toen werd ik 3 dagen eerder ongesteld met veel krampen. Nu vanaf dag 7 begonnen met klussen om de nieuwe theorie die laatst in het nieuws was uit te proberen; "elke dag sex verhoogt de vruchtbaarheid bij de man". Wij proberen dus nu elke dag sex te hebben tot een aantal paar dagen na mijn eitje. Nu hebben we er nog erg lol in...... ben benieuwd hoe lang dat duurt whahaha.
@ Revenna: Wat een geluksvogel ben jij meid!
@Marij: Ja ben nu ook voor het eerst met een goedkope ovutest aan de slag.. Op zich wel handig ja.
@Mamajb: Leuk je verhaaltje, en dat op mijn buik liggen dat kunnen we er ook nog wel eens even ingooien! whaha... En je hebt gelijk, stress lijkt mij ook niet goed. Dus probeer er ook een beetje de humor van in te zien. :)
@Daphne: Nog zo'n geluksvogel! Heerlijk hoor meid!
@ Malou: Wat balen precies op je huwelijksreis ongesteld.. Maar ondertussen al 40 weken! Jeetje...Ik hoop voor je dat die kleine niet lang meer op zich laat wachten!
@Kim SWSI: Whaha, wat heb ik moeten lachen om die electrische bedbodum van jou! haha, geweldig! En ik maar tobben met dat kussentje, haha!
@Debbiej: Ik denk dat het ook het fijnste is, gewoon een instelling van: We zien wel waar het schip strand..

Leuk om jullie reacties te lezen meiden, ben benieuwd wat er nog meer uit voort komt...

Bedankt, groetjes Liset.

Hoi

Ben nu 32 week zwanger van mijn 2e kindje.
Ik heb 6 maand lang ovu testen geprobeert en volgens de test precies op het goede moment sex gehad, niet zwanger. Maand 7 was ik ziek met de griep in mijn vruchtbare week, dus geen sex. Pas na de griep sex gehad omdat we er gewoon zin in hadden en ik dacht dat mijn ei toch al was geweest, zwanger !!
Dus niet bij nagedacht en niet blijven liggen zo als ik anders deed en maar 1x die maand sex gehad.
Bij mij 1e ging het precies zo alleen dan zonder de griep. Niet bij nagedacht, gewoon vanwege de zin en toen ook na 8 maand zwanger.

Groetjes

Beste mama2006,

Kijk dat vind ik nou ook leuke verhalen. zo zie je maar weer dat je lichaam je zelf ook verteld wanneer het tijd is. Je had de behoefte om sex te hebben en toen was het ook raak. Misschien toch ook maar wat vaker naar m'n eigen lichaam luisteren dan. Leuk, bedankt!
Gr. Liset

Hi

Vanaf augustus gestopt met bescherming. Wel waren we bewust van dat het kon gebeuren maar hebben gewoon sex gehad wanneer we er zin in hadden. Tuurlijk heb je altijd in je achterhoofd staan wanneer je ongeveer vruchtbaar kan zijn, maar we hebben niet in die tijd meer of andere sex gehad. Ergens eind november heb ik waarschijnlijk een miskraam gehad waarna een rare cyclus volgden. Eerste ongesteldheid was bijna niks en 2 weken later werd ik het weer maar dan goed. Toen wouden we voor het eerst rekening houden met de datum van ovulatie maar heb ik me volledig vergist waar we 1,5 week achter kwamen. In die tijd spontaan sex gehad, vooral als we er zin in hadden en rara, juist terwijl ik me vergist had en zeker wist dat ik niet zwanger zou zijn, was zwanger. Verder nooit aparte standjes o.i.d. gedaan. Ik vond het belangrijk dat sex in eerste instantie spontaan en spannend bleef. Mocht het na 1 jaar niet lukken kon je andere dingen gaan proberen dacht ik zo.

Groetjes

Riejan

P.s. hopelijk kan je snel melden dat je een wondertje draag!

hey

nou het ging eigenlijk heel makkelijk
ik had gelezen om de dag ff klusen want zaad leeft zon 48 dus als mijn vruchtbare periode eraan komt en ben ong 24 uur vruchtbaar zit er altijd nog een levend zaadje in denk als het zo simpel is en zo simpel was het

Zwanger was het resultaat

Ik ben 3 keer zwanger geweest. De 1e keer na 8 maanden. We probeerden om de dag seks te hebben, maar dat hebben we geen 8 maanden gedaan hoor, wel zoveel mogelijk. Na een half jaar is mijn man gestopt met roken om de kansen te verhogen. Uiteindelijk ben ik zwanger geworden van seks 2 dagen voor mijn eisprong. Dit was niet echt passievolle seks, maar echt om te proberen zwanger te worden.
De 2e zwangerschap was het in de 3e ronde raak. Helaas een miskraam geworden. Daarna heeft het heel lang geduurd voor mijn cyclus weer normaal was.
De 3e zwangerschap was in de 5e ronde nadat mijn cyclus weer normaal was. En dat was wel een passievolle nacht geweest. Geen kussentjes, niet blijven liggen en nooit ovulatietesten gebuikt.
Mijn dochters zijn nu bijna 4 en 1 1/2 jaar. En misschien gaan we nog wel voor een 3e kindje!

Hoi,

Ik was in een keer zwanger. Was in september gestopt met de pil, maar hebben een voorbehoedsmiddel gebruikt tot 14 januari; wilde zelf dat ik helemaal hormoon vrij zou zijn. Ook wist ik meteen hoe mijn cyclus was (28 dagen). Daarnaast eten we alleen biologische groentes, maar ik kan begrijpen dat niet iedereen zo ver zou willen gaan. Heb ooit gelezen dat pesticide een negatief effect op sperma kon hebben, maar geen idee of dat ook daadwerkelijk zo is.

Dit klinkt misschien ranzig maar als je ovulatie nadert, veranderd de samenstelling van je baarmoederslijm. Het gaat dan lijken op rauw eiwit en je kan er draden van trekken tussen twee vingers. We hebben anderhalve week na mijn menstruatie eerst om de dag gesekst, daarna elke dag. Op mijn vruchtbare dagen deden we het meerdere malen op een dag, puur omdat ik echt knetter veel zin had in seks :).

Voor de rest heb ik me er niet mee bezig gehouden, we vonden het belangrijker om er vooral veel lol en genot van te hebben.

Mijn tips:
- man boven in je laten klaarkomen
- daarna jij nog een orgasme ( zorgt ervoor dat het sperma verder in je baarmoeder komt!)
- half uurtje met een kussen onder je bekken liggen, dan pas gaan douchen, etc.

Terug
Bovenaan