Hai Ladies!
Ten eerste, wat ontzettend leuk dat jullie allemaal zo snel je verhaal vertellen, dat had ik niet verwacht!En nogmaals allemaal gefeliciteerd!
@polleke197: Bedankt voor je reactie, mijn verhaal is in het kort: vorig jaar november gestopt met de pil, om tot mei dit jaar "ge-ontpilt" te hebben. Vanaf mei dus begonnen met zwanger te worden en zit nu in ronde 3. Heb sinds het stoppen met de pil altijd een cyclus van 26 dagen, tot de laatste keer. Toen werd ik 3 dagen eerder ongesteld met veel krampen. Nu vanaf dag 7 begonnen met klussen om de nieuwe theorie die laatst in het nieuws was uit te proberen; "elke dag sex verhoogt de vruchtbaarheid bij de man". Wij proberen dus nu elke dag sex te hebben tot een aantal paar dagen na mijn eitje. Nu hebben we er nog erg lol in...... ben benieuwd hoe lang dat duurt whahaha.
@ Revenna: Wat een geluksvogel ben jij meid!
@Marij: Ja ben nu ook voor het eerst met een goedkope ovutest aan de slag.. Op zich wel handig ja.
@Mamajb: Leuk je verhaaltje, en dat op mijn buik liggen dat kunnen we er ook nog wel eens even ingooien! whaha... En je hebt gelijk, stress lijkt mij ook niet goed. Dus probeer er ook een beetje de humor van in te zien.

@Daphne: Nog zo'n geluksvogel! Heerlijk hoor meid!
@ Malou: Wat balen precies op je huwelijksreis ongesteld.. Maar ondertussen al 40 weken! Jeetje...Ik hoop voor je dat die kleine niet lang meer op zich laat wachten!
@Kim SWSI: Whaha, wat heb ik moeten lachen om die electrische bedbodum van jou! haha, geweldig! En ik maar tobben met dat kussentje, haha!
@Debbiej: Ik denk dat het ook het fijnste is, gewoon een instelling van: We zien wel waar het schip strand..
Leuk om jullie reacties te lezen meiden, ben benieuwd wat er nog meer uit voort komt...
Bedankt, groetjes Liset.