Gijs uit logeren :-(

Gijs gaat uit logeren, in ieder geval vanavond en morgen en als t lukt gaat hij 1 week uit logeren, want we zijn op.... Hij wordt elke nacht nog een paar keer wakker en afgelopen nacht heeft hij 4 uur lang gehuild.... We waren allebei in tranen en Dennis heeft zijn moeder huilend opgebeld of ze wilde komen.
Die heeft vanmorgen geholpen opstarten en de kinderen naar de creche gebracht en komt vanmiddag helpen in huis en vanavond neemt ze Gijs mee.
Ik vind het heel erg, maar het moet echt gewoon....

groetjes een verdrietige Mariska

Hey lieve maris!

Ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je verdrietig bent, maar gelukkig weet je zelf net zo goed als ik dat dit zo niet langer door kon gaan!
Knap van dennis dat ie zijn moeder heeft gebeld en lief dat ze gelijk is bijgesprongen!
Probeer je nu even rustig aan te doen? Even bij proberen te tanken meid!

liefs miranda

Oh Mariska, wat moeilijk...Maar je moet ook aan jezelf denken. Als jij even kan bijkomen ben je ook een veel rustigere en gezellige moeder dan nu.

Succes

Liefs Kirsten

Hee Mariska,

Ik ken de gebroken nachten, wij zitten er ook middenin en het is echt heavy.
Ik vind je juist een heel goede moeder doordat je aangeeft dat je niet meer kan. Wat hebben je kindjes aan een moeder die nergens geen puf meer voor heeft?
Ik ben ook blij als Sven naar de kinderopvang gaat, dan kan ik even tot rust komen (hoewel Tim nu ook ligt te huilen). En Sven vindt het heerlijk omdat ie daar lekker kan spelen en geen rekening hoeft te houden met zijn kleine broer.
Meid, tank lekker bij, dan kun je er daarna weer flink tegenaan. En ooit......... komt het echt goed.

Groetjes,
Maike

Hey Maris,

Ik vind jullie moedig!! Heel goed dat jullie hulp hebben gehaald.
je bent juist zo een goede moeder, want jullie komen zo even tot rust en Gijs ook.

Sterkte, Gr Linda

Hoi Maris,

Ik vroeg me al steeds af hoe je dit vol kan houden. Echt iedere nacht en vaak ook een hele avond een huilend kind. Dat is hartstikke vermoeiend.
Voel je aub niet schuldig dat hij lekker gaat logeren. Probeer idd tot rust te komen.
Ik denk dat het voor Gijs zelfs ook goed is dat het ritme eens doorbroken wordt. Dat hoor je soms wel eens.

Groetjes Babybelle

Ik vind het juist heel stoer dat jullie een oplossing hebben gezocht.Hoeveel moeders zullen er niet toch tegen beter weten in zelf blijven aanrommelen. Nu effe lekker uitrusten, dan kan je er weer tegenaan.

slaap lekker.

Dank je wel! Gelukkig weet ik dat hij in goede handen is, mijn schoonmoeder en -vader zijn schatten!
Ik heb vanmiddag een campingbed en een buggy gekocht, alle spullen ingepakt en hij kan lekker even bijtanken en wij ook!

En volgend weekend (als t dan nog niet gaat) dan kan hij 1 of 2 nachtjes naar mijn moeder en vriend.

Als mijn schoonouders t trekken dan brengt mijn schoonmoeder hem maandag naar de creche toe.
Feline vond t wel gek hoor. Na de creche ging Gijs bij oma in de auto en zij mocht niet mee. Dus ze moest huilen. En net vroeg ze: Gijs logeren? Ja schatje bij oma, zodat papa en mama kunnen slapen en weer lief zijn voor jullie.

nou gelukkig vind niemand ons tot nu toe slechte ouders hihi

groetjes Maris

Terug
Bovenaan