Gijs uit logeren :-(

Hoi Sas,

Jammergenoeg heeft hij een kleine kamer en kan hij alleen aan 1 kant staan. Wel hebben we hem al eens andersom gelegd, dus bedje contra opgemaakt, dat hielp ook niet.
En echt die neurologen raden zelfs kleine kneedkunsten af, want ze knoeien toch met de zenuwbanen, vandaar dat ik het echt niet doe.
Oh ja mijn huisarts doet dat wel hoor homeopatische middelen haha. Die is van de oude stempel en geeft eerder sinaasappelsap om te laxeren dan medicijnen. Maar inderdaad de meesten niet!

Hoi Maike,

Ik hoop t ook dat het patroon is doorbroken en wellicht laten we hem gewoon in t campingbedje slapen dat bevalt misschien wel.....

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Hoop in ieder geval dat het patroon doorbroken wordt en dat jullie nu een beetje tot rust zijn gekomen. Heb helaas geen tips voor je, want wij hebben zelf ook een klein nachtbrakertje. Alhoewel het beter gaat sinds hij een inhalator heeft. Ben je wel eens met Gijs bij de huisarts geweest? Veerle en haar broertjes zijn errug vaak verkouden van de creche. Het blijkt nu dat Pepijn daar heel anders op reageert opmdat zijn longetjes nog niet rijp waren bij de geboorte. Sinds we de inhalator hebben gaat het iets beter. Maar ja het blijft aanmodderen, nu hoesten onze kids weer en ben ik elk uur vannacht in touw geweest met speentjes terugdoen. Wij rouleren altijd per nacht, ene nacht gaat mijn man eruit en de andere nacht ik.

STERKTE!
Floor

Terug
Bovenaan