Ginger, Imme en Tessa

Lieve meiden,

Alles goed met jullie? Denk dat we het allemaal nodig hebben om wat afstand van het forum te nemen, omdat we niet echt actief meer zijn. Tenminste, zou voelt dat voor mij. Maar ik denk wel vaak aan jullie!

Hier alles rustig, nog 5 dagen voor mijn NOD. Wordt dus wel weer spannend. Hoop dat ik mezelf een beetje in de hand kan houden deze keer, zelfbescherming. Aan de ene kant heb ik er  een heel goed gevoel over, maar ga echt nergens vanuit.....

Hoe is het met jullie? Nogmaals, ik denk aan jullie hoor!!

xx Imme

Hallo Imme en de rest,
Ik heb 15 minuten geleden mijn pregnyl weer moeten zetten.
Afgelopen donderdag weer naar de gyn geweest, die 1 follikel van 12 mm en 1 van 16 mm zag. Maandag om 12.00 uur is de IUI. Dit is dan weer erg spannend, want hoeveel zaadjes hebben we deze keer.
Deze keer heb ik in mijn buik geprikt (ik prik zelf) en dit deed veel minder pijn dan in mijn been. Want toen brandde de vloeistof zo erg.
Ik hoop zo dat het deze keer eindelijk lukt. Drie keer is scheepsrecht zei je toch Cath?
Ik had trouwens mijn eigen gyn deze keer.
Hij de poliep zoeken. Kon hij hem niet echt vinden. Er was wel een witte vlekje ergens, maar hij vond dat niet echt op een poliep lijken.
Mocht ik nu niet zwanger worden, dan moet ik na mijn ongi een waterecho maken.
Ze spuiten dan wat water met een slangetje in je baarmoeder en maken dan een echo. Je baarmoeder is dan beter te zien en dus ook de e.v.t. poliep.
IUI 4 mag dan gewoon doorgaan, dus is er ook geen maand verloren.
Maar goed, hopen dat dat alles niet door hoeft te gaan, omdat IUI 3 gelukt is.

Voor jou breekt ook weer zenuwslopende dagen aan Imme.
Ik duim voor je dat het deze keer gelukt is.
Grappig dat je schrijft dat je aan ons denkt. Dat heb ik ook, terwijl ik jullie alleen van het computerscherm ken.

Nou, ik ga nog even bij mijn mannetje zitten beneden.
Straks nog even mijn schoen zetten, want sinterklaas komt langs deze nacht.
Ha, ha, ha.
Groetjes, Tessa

Hey lieve lieve meiden!

Tja, ook ik heb ontzettend veel aan jullie gedacht, maar gewoon even de puf niet gehad om te schrijven....
Imme, weer een spannende tijd voor jou! Nog maar een paar dagen. ik ga weer flink voor je duimen meid! Moet toch echt een keertje lukken.
Tessa, jij vandaag dus je 3e IUI gehad. Laten we hopen dat je net zo gelukkig mag zijn als Cath!!
Ik doe ook weer vol mee in de race! Vanmorgen naar de gyn geweest (was vandaag mijn 3e cyclusdag) voor de uitgangsecho. Heel spannend omdat ik dus met die cyste zat. Maar hij is weg!! Jahoe, ik mag er weer vol tegenaan! Ik heb mijn eerste 2 tabletjes Clomid al weer achter de kiezen. En ik voel me me toch beroerd! Ik heb echt vreselijke hoofdpijn, dat herken ik dus echt niet van de vorige keer! Jullie?
Maandag mijn eerste FM, dus het wordt weer spannend.
Imme aan het eind van de cyclus, Tesse in het midden en ik aan het begin. Allemaal spannende momenten. Laten we hopen dat we allmeaal een mooi Sint of Kerstcadeautje krijgen!

Liefs,

Ginger

Hey meiden,

Fijn dat het allemaal weer goed met jullie gaat, geloof dat iedereen even een momentje van rust had deze maand.
Tessa, ga flink broeden dat je 3e IUI mag lukken.
En Imme, nog steeds geen verschijnselen van naderende RD's? Ik blijf voor je duimen dat het jullie gewoon gelukt is natuurlijk (heb al bijna RSI ).
En Ginger: die hoofdpijn die herken ik wel, had ik ook toen ik Clomid slikte, maar ik had het al bij de laagste dosering en jij zit nu volgens mij op 100? Hoop dat het weer weg zal trekken en dat je maar mooi 2 of 3 follikels mag gaan zien op de 1e meting.

Met mij gaat het allemaal wel goed, soms erg misselijk (vooral 'smiddags en 'savonds, niet in de ochtend) maar verder wel oké. Heb afgelopen donderdag de 10 weken echo gehad en alles ging goed, hebben zelfs het hartje even gehoord.
Vrijdag de 7e mogen we weer voor een echo ivm de combinatiestest; ja, ja ik ben al boven de 36 en dan bieden ze die spontaan aan, en daarna is het pas eind januari begin februari weer zover dat we frummel mogen bekijken, dan ben ik al 20 weken!

Zoals ik al zei, ik duim voor jullie allemaal en hoop op mooie Sint & Kerst kadootjes !

Liefs, Cath 10 wk en 3 dgn alweer

Hallo,
Ginger wat een goed nieuws.
Eindelijk weer verder. Ik vond die maand niets doen ook vreselijk.
Begrijpelijk dat je even wat afstand nam, ik las ook niet meer elke dag.

Die hoofdpijn is voor mij ook helaas elke keer weer van de partij als ik Clomid slik.
Bij mij begon het afgelopen vrijdagmiddag weer. Als ik me rustig hou is het wel te dragen, maar als ik werken moet is het na verloop van tijd niet meer te houden.
Bij de vorige keren IUI heb ik me dan ook steeds ziek moeten melden.
Jij was zeker ook al een hormonale hoofdpijnklant, voordat je met Clomid begon.
En het vervelende is, niets helpt aan pijnstilling. En je wilt ook niet teveel slikken, want stel dat je zwanger bent.

Vandaag IUI 3 gehad. Wel een beetje weinig zwemmers weer: 1 miljoen.
Voor morgen een belafspraak gemaakt met mijn gyn, zodat ik even kan vragen of deze behandeling nou zo zinvol is voor ons i.v.m. het weinige zaad van mijn vent.
Ik weet wel dat ze minimaal 1 miljoen nodig hebben en dat wonderen bestaan, alleen die wonderen gebeuren nooit bij mij.

Ginger, ik hoop dat er mooie eitjes groeien de komende dagen.
Hou je maar een beetje rustig met je hoofdpijn.
En je moet maar zo denken, je weet waar het vandaan komt en waar je het voor doet.

Groetjes, Tessa

Hee meiden,

Cath ik schaam me rot , heb jou naam niet bij de topic gezet.... sorry! Leuk als je mee blijft schrijven! En super dat alles goed gaat en dat jullie het hartje weer gehoord hebben! Ik kijk ook zoooo uit naar dat moment! Lekker genieten verder he?

Ginger, ik had ook wel wat meer last van hoofdpijn met clomid. En vooral van slecht zien/zwarte strepen. Erg irri. Hoop dat je een paar mooie eitjes kunt uitbroeden! Wanneer heb je weer controle?

Tessa, spannend weer voor jullie! Hoop dat er deze keer wel een wonder bij jullie gebeurd! En dat zelf 1 miljoen nog 'weinig' is! Heb geen verstand van de aantallen, maar het klinkt al zoveel! En je hebt er maar 1 nodig toch? Ik duim voor je!!

Bij mij is het weer erg spannend, donderdag mijn NOD. Natuurlijk wilde ik me (net als alle andere maanden) me er niet teveel mee bezig houden en op mijn lijf letten, maar kan er niets aan doen! Ik voel vanalles, hoe kun je er dan niet mee bezig zijn! Het enige wat ik doe is er gewoon vanuit gaan dat ik ongi word... dan is de klap misschien wat minder hard.
Heb erge last van mijn borsten, zo erg ken ik het nog niet. Ze zijn continu aanwezig en steken en last van mijn oksels! Slapen was vanacht niet fijn en alleen als ik plat op mijn rug lig voel ik ze minder..... ook wel last van ongipijntjes in mijn buik. Elke cyclus is nog anders geweest met verschijnselen, dus dit kan er ook nog wel bij hahahahaha
Ik hou jullie op de hoogte!

Meiden, succes met alles en ook ik heb RSI van het duimen hihihihi

Liefs Imme

Hoi,
Imme:
Hoe is het met jou?
Vandaag je NOD. Spannend hoor. Wanneer ga je testen?
Hoop snel iets van je te horen.
De klachten die je omschrijft klinken hoopvol.

Ginger:
Morgen alweer je laatste Clomidjes.
Hoe is het met je hoofdpijn? Wat werkt bij jou het beste als pijnstilling?

Cath:
Ruim tien weken alweer. Wat gaat die tijd hard.
Nog steeds zo misselijk?

Hier is het wachten en nog eens wachten.
Gelukkig werkt paracetamol deze keer wel, voor de hoofdpijn.
Afgelopen dinsdag liep ik de hele dag met rode konen op mijn werk rond.
Gelukkig mag ik het rustig aan doen op mijn werk en houden ze echt rekening met me.
Vanavond weer Babyboom op TV.
Ik vind het een prettig progamma, omdat het ook heel veel over stellen gaat bij wie het niet zo makkelijk gaat.
Ik haal daar voor mezelf erg veel steun uit. Jullie ook?

Groetjes, Tessa

heeey meiden,

Hier nog geen ongi, maar ja was de vorige keer ook 3 dagen te laat..... dus kan nog alle kanten op. Ook heb ik bijna geen last meer van mijn borsten, dus ik ben niet echt hoopvol meer..... Heb sowieso bijna nergens last meer van...ik zie het nog een paar daagjes aan voordat ik ga testen.

Moet nu snel weg, ik hou jullie op de hoogte!!!

Terug
Bovenaan