Ginger, Imme en Tessa

Hoi!

Hey Cath: ik heb je niet gezien vanmorgen, was ook al om kwart voor 9 weer klaar. Jammer, had het wel leuk gevonden om eens een gezicht te zien achter de naam!
Hoe is de combinatietest gegaan? Krijg je meteen de uitslag?
Blijf je nu de hele zwangerschap onder controle van de gyn of wordt je overgedragen naar de vk?

Bij mij alles goed vanmorgen. Nog steeds 2 eitjes van 18 en 20 mm. Vanvanond mag ik dus mijn sinterklaascadeautje ophalen in het zh. Ik ga meteen om 6 uur mijn spuit halen en dan snel terug naar huis voor pakjesavond. Mijn mannetje zit nu al helemaal vol van die goede sint!!

Vrijdag dus mijn IUI....

Ik had nog gevraagd naar die Pregnylhoeveelheden. Tot een paar jaar terug werden er bij deze indicatie altijd 2 ampullen toegediend, nu nog maar 1. Bij het uitschrijven van de recepten willen een aantal gyn nog wel eens het oude recept uitschrijven... Het ligt er dus aan bij welke gyn je komt in ons zh....

Nu maar hopen dat ik niet teveel last van de spuit heb deze keer en flink duimen voor een geweldig kerstkadootje....

Hoe is het met de rest???
Alles goed?

Liefs,

Ginger

Hallo meiden,
Hier alles nog rustig.
Nog geen bruin prut te zien (even een vies detail).
Dit heb ik altijd 3-7 dagen voor mijn ongi.
Maandag is mijn NOD.
In mijn hoofd heb ik steeds, ik word gewoon weer ongi.
Waarom zou het nu wel lukken.
Ik zag dat jij daar ook last van had Ginger.
Ook ik kan maar niet positief zijn. Zelfbescherming?
Zaterdag vieren we sinterklaas bij mijn schoonfamilie.
Mijn schoonzusje is zwanger (in 1 keer raak) en is half april uitgerekend.
Begint nu dus een buik te krijgen. BLEH, BLEH, BLEH.
Ik hoop dat de avond een beetje vlotjes verloopt en we snel naar huis kunnen.

Ginger:
Zet hem op samen met je ventje.
Ik hoop dat jullie een hoop zwemmers hebben.

Imme:
Alweer begonnen met de Clomid?

Cath:
Weet je al meer van de combinatietest?

Groetjes, Tessa

hee lieve meiden,

Tessa, jeetje wat spannend! Je hebt dat altijd voor je nod en nu dus niet..... hopelijk een heeeeel goed teken. En natuurlijk denk je dat het niet raak is, dat is pure zelfbescherming, ik herken dat zo! Maar dat zegt niets over of het ook zo is! Ooo ik ga dit weekend heel hard voor je duimen en een kaarsje branden!

Ginger, heb je vandaag je iui gehad? Hoe ging het? Hoop dat je er geen last van hebt en dat de zwemmers regelrecht bij je ei terechtkomen! Dan heb jij een heel mooi kerstcadeautje!! Duim ook voor jou!

Hier alles rustig. Vandaag 3e clomiddag. Mag dus nog tot zondag. Had gister weer mega last van zwarte strepen en flikkeringen voor mijn ogen.... erg vervelend. Het gekke is dat ik daar de hele maand last van heb, maar tijdens de clomid kuur nog veel erger. De rest van de maand maar heel iets, maar toch.... volgens de fertarts kon het verder geen kwaad... dat hoop ik dan maar. Woe 12 dec weer 1e FM en als het nodig is 14 dec ook nog. Dan weer de pregnyl en weer wachten.... pffffff. Nod is nu rond 1 jan 08.....

Meiden, ik denk aan jullie en ik 'spreek' jullie snel! Fijn weekend alvast!

xx Imme

Hoi lieve meiden!

Vanmorgen was het zover: de 4e IUI en met een geweldig resultaat: 12 miljoen (!) zaadcellen, een megaresultaat voor ons, of eigenlijk voor mijn mannetje....
Het inbrengen ging prima, geen pijn, was zo gebeurd. Ik heb wel sinds gisterenmiddag vreselijke buikpijn... ook even met de gyn over gehad. Volgens haar kwam het door de Clomid en omdat ik 2 hele grote follikels had. Daardoor onstaat zeg maar een flinke druk in de eileiders na de Pregnyl.
Ik moet een dag of 3 afwachten en dan moet het weg zijn. Anders moet ik terugkomen. Ik ken dit niet van vorige keren...

21 of 22 december dus mijn NOD, hopelijk een mooi kerstcadeautje!

@Cath: Al iets gehoord van de uistlag van de combinatietest???
@Tessa: Spannend zeg! Nog een paar dagen wachten tot je NOD.... ga maar wat leuks doen dit weekend, dan schiet de tijd lekker op! Ik zal voor je duimen!!!!
@Imme: Balen dat je zo'n last hebt van de Clomid. Gelukkig nog maar 2 dagen, dan ben je van het ergste af. En dan woensdag dus weer je eerste FM? Wat gaat het dan toch snel he? Die eerste 2 weken van de cyclus gaan voor mij altijd snel, maar die laatste 2...pffff....

Nou, voor mij breekt het grote wachten weer aan. Ik heb toch wel wat goede hoop: 2 supereitjes, 12 miljoen zaadjes, moet toch een keer lukken!

Ik duim voor jullie en tot snel!

Liefs,

Ginger

Hoi meiden,

Ben afgelopen week ziek thuis geweest, zat echt helemaal vol met snot ! Maar gelukkig gaat het nu weer wat beter, dus morgen weer aan de slag.
De echo woensdag (was verzet vanaf vrijdag) was erg leuk, we hebben armen en benen en handen en voeten gezien ! Ik heb nog geen uitslag van de combinatietest maar de nekplooi was 2,1 / 2,2 en die moet in ieder geval kleiner zijn dan 3 dus dat was goed. Nu is het nog wachten op de bloeduitslagen en daarmee maken ze dan een kansberekening voor ons die mede gebaseerd is op mijn leeftijd. Als ik de komende week / anderhalve week niks hoor dan is het allemaal wel goed anders word ik gebeld door de verloskundige. Ben dus ook niet meer in het zkh onder behandeling maar gewoon bij de VK, wel erg fijn, heb genoeg zkh gezien !   Nou is het weer afwachten tot 28/12 dan mag ik weer naar de vk en dan gaan we naar het hartje luisteren, hebben we al even gehoord maar blijft natuurlijk leuk.
Ginger wat een topscore ! daar moet iets moois uit voortkomen !
En Tessa, nog steeds geen bruine smurrie ? Hoop dat je een mooi verlaat Sinterklaaskado gaat krijgen.
Imme, de laatste Clomidjes weer naar binnen gewerkt, nu op naar de komende FM, dat er maar 2 mooie mogen groeien.

Ik duim rustig verder, dat jullie dit jaar ook nog goed nieuws krijgen!

Liefs, Cath

Hallo allemaal,
Hier nog helemaal niets van de ongi te bespeuren.
Voel me enorm zenuwachtig.
Heb gister een testje gedaan, maar was negatief.
Ben natuurlijk nog veel te vroeg, maar o wat duurt het wachten lang.
Ik hou alles bij in mijn agenda, wanneer ongi etc. en zag dat ik bij IUI1 ook 1 dag later de bruin prut kreeg en 4 dagen later (dan mijn NOD) werd ik echt ongi.
Het kan dus nog alle kanten op.
M'n temp was nog wel mooi hoog vanmorgen, 37,2.
De sinterklaasavond gister bij m'n schoonouders viel gelukkig mee.
M'n schoonzusje krijgt al wel een dikke buik, dus dat geeft wel iets van: DAT WIL IK OOK!!!!!!!!! Ze kreeg ook allemaal babyspulletjes. AAAARRRRGGGGG.
Maar goed, we hebben het gehad.

Cath:
Lekker dat de uitslag van het onderzoek al voor de helft goed was.
De andere helft zal vast ook goed zijn.
Hoop dat je snel de uitslag krijgt.

Imme:
De laatste Clomidjes weer op.
Wanneer moet je voor follikelmeting?
Spannende week dus weer.

Ginger:
En............zit de wachtbank lekker.
Wat een mooie score zeg, 2 eitjes en 12 miljoen zwemmers.
Je zou toch zeggen dat jullie deze keer heel veel kans maken.
Ik hoop het echt voor jullie.

Groetjes, Tessa

Heey meiden,

Jeetje Ginger, wat een goed resultaat zeg! 12 miljoen! Het moet nu gewoon lukken! Ik hoop het zo voor je!

Cath, fijn dat de uitslag van dit onderzoek helemaal goed is! Lekker gevoel zeker!

Tessa, oooo meis je houdt het wel spannend! Ik hoop dat het een goed teken is dat je nog niet hier bent geweest.... ik duim  door!!

Vandaag ben ik ziek thuis, voel me belabberd. Denk dat het deze keer ook echt van de clomid komt, ben daar deze ronde echt niet lekker van! Misselijk, hoofdpijn, opvliegers, zwarte strepen voor mijn ogen... en een humeur.... pffff echt niet gezellig meer....

Morgen de eerste FM, hoop dat er wat moois zit. Heb al wel sinds een paar dagen wat meer buikpijn. Als de eitjes goed zijn dan meteen de pregnyl en anders moet ik as vrijdag nog een keer komen. Mijn NOD valt heel waarschijnlijk op nieuwjaar! Ligt er een beetje aan wanneer mijn eisprong ongeveer plaatsvind.

Ik hou jullie op de hoogte en ik denk aan jullie!! Laat het einde van 2007 van ons gewoon nog een mooi einde hebben!!!

xx imme

Hallo,
Ik word inmiddels knetter gek van mezelf.
Nog geen ongi te bespeuren.
Wel een heel klein, ietsiepietsie bruine afscheiding, maar dat mag geen naam hebben.
Zelfs mijn vent werd er deze middag een beetje zenuwachtig van.
Toch was de test (inmiddels al de derde)  ook negatief vanmiddag.
Temp blijft boven de 37 graden.
Vandaag was de 28ste dag en zo lang heb ik het nog nooit gehad.
Ik vind dit echt niet leuk meer.
Of gewoon ongi of gewoon een positieve test, dat is toch niet teveel gevraagd?
Groetjes van een knettergekke Tessa

Terug
Bovenaan