Hoi!
Imme, hoe gaat het? Die drie dagen overtijd zijn nu toch ook voorbij? Ik b en erg benieuwd!
Cath, fijn te horen dat alles zo goed met je gaat. Moet je nu ook onder controle blijven bij de gyn of ben je nu overgedragen naar de vk?
Hier alles wat rustiger, gisteren mijn laatste clomid geslikt. Deze keer echt vreselijk veel last gehad: hoofdpijn, duizelig, wazig zien, opvliegers en vreselijk emo...
Imme, bij mij werkt geen pijnstilling. Volgens gyn is dat ook erg moeilijk omdat het een echte hormoonhoofdpijn is.
Verder voel ik me gewoon kut. (sorry). Gisterenavond belde mijn broertje dat ze hun tweede kindje verwachten. Hup even snel over de telefoon, hun eerste moet nog 1 worden. Ik had het dan ook niet aan zien komen en het was echt een klap. Heb nog flink mijn best gedaan om geinteresseerd te blijven en toen afgekapt omdat "ik moest eten", ik kon het niet. Ja, en dan is het flink janken.... Heb al niet zo'n superbeste band met mijn broertje, ik kan ook niet echt blij voor hen zijn, vreselijk al die emoties die bij me loskomen. Ik ben erg boos, verdrietig en wordt zelfs wat moedeloos. Ik vind het gewoon een kuttijd. Ik moet al zo mijn best doen om me in deze periode overeind te houden ( ik heb chronische winterdepressie) en dan werkt dit allemaal niet echt mee.
Iedereen heeft zijn eigen ellende, maar nu voel ik die van mezelf het meest....
Sorry voor al mijn geklaag, maar moest het even kwijt, soms word ik gewoon gek van mezelf en mijn man heeft er ook niet altijd zin in. Dus erg fijn dat het hier wel kan!
Maandag weer mijn eerste FM, laten we hopen op een paar mooie eitjes!
Liefs,
Ginger