Gisteren naar de verlosk. geweest; kindje nogsteeds in stuit

Hoi Sientje,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de moeite waard vond om te proberen om het te draaien. En ik zou willen dat ze het nog een keer gaan proberen, maar dat doen ze niet. Je bent toch een halve dag bezig in het ziekenhuis.

Persoonlijk zou ik de stuitbevalling willen gaan proberen als het kindje voor de 38e week wordt geboren. Dan is het hoofdje nog niet te groot. Maar komt het na de 38e week dan wordt het een keizersnede. En ik moet eerlijk zeggen dat ik daar echt niet zo op zit te wachten. Vind het een beetje eng en zie op tegen de tijd na de bevalling. Ik heb een zoontje van 4 en maak me dan nu al weer een beetje druk hoe dat allemaal gaat. Ik weet dat heel veel vrouwen het super doen, maar toch.

Woensdag hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis en dan gaan we verder praten. Ik hou je op de hoogte!! Oh en jij succes donderdag he.

Groetjes

En hier zijn we weer.
Gisterern naar de verloskundige geweest. Eerst werd er een beetje getwijfeld of t niet overdwars lag. Maar toch had ie het idee dat het met het koppie naar beneden lag. Wij echo maken en inderdaad! Het koppie naar beneden. Het is nog niet ingedaald, en ligt nog niet helemaal recht geloof ik (weet het niet meer precies) Maar zoals het er nu uitziet is de kans dat het kindje nog uitzichzelf helemaal terug draait erg klein! Ben super blij en hoop dat het volgende week ook nog zo ligt!

Groetjes sientje

Ik had jullie topic al wel doorgelezen en gevolgd, maar leek mij   ver van mijn bed show....het kind lag toch bij mij al een maand met de billen omhoog en het koppie naar beneeeee.
Maar helaas zijn we er achter gekomen, dat de dwarsligger in een stuit ligt. Afgelopen woensdag draaipoging gehad.....maar zonder resultaat. Het koppie ligt vast onder mijn ribben en was niet van plan om dat nog te wijzigen. Dus staan we nu voor de keuze van een stuit of een keizersnede....joepie wat een vooruitzicht. Ik heb in alllebei eigenlijk geen zin. De kans dat ie nog draait is volgens de gyn. niet meer aanwezig. Ik ben inmiddels 37+2 dagen heen en het komt ook ineens allemaal dichterbij nu. We zijn dan ook vandaag al in "onze" maand beland......spannend hoor.

Nou ik sluit me dus lekker aan bij diegenen die ook een eigenwijs stuitje gaan krijgen.

manon

Hoi hoi,

Hier even een update. Het kindje was behoorlijk aan het bewegen de afgelopen week. Nu kwamen we gisteren bij de verloskundige, ligt het hoofdje precies voor m ´n bekkeningang! Dat is dus goed nieuws! Vorige week lag het nog een beetje schuin, nu ligt het er dus voor! Het wachten kan beginnenn!

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan