Goed nieuws ziekenhuis....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

We zijn weer terug uit het ziekenhuis en met goed nieuws!!

Om 09:30 uur hadden we een afspraak en werden vrijwel meteen geholpen....De uitslag van de proef opwerking was verrassend....Die was namelijk héél erg goed in vergelijking tot de laatste maar het vreemde was dat, het zaad wat over zou blijven voor inseminatie (IUI) helemaal niet goed was.....dus de arts gaat het lab bellen voor een verklaring. Ze wilde ons eigenlijk pas over 2 weken daarover bellen maar ze vroeg: "Wanneer begint je nieuwe cyclus?" waarop ik zei: "De 28ste"......Toen gaf ze aan dat ze me dus aankomende week gaat bellen, want als het zaad toch bruikbaar is voor IUI, we gelijk diezelfde ronde nog gaan beginnen!! :)

Als dat niet het geval is dan gaan we gelijk door naar het IVF traject! Spannende dagen dus nog tot woensdag!! Hoe je het ook went of keert, we weten nu iig dat we gaan beginnen, of dat dus met IUI zal zijn of IVF horen we de 22ste....

We zijn eigenlijk heeeeeel blij en ik ben vooral blij voor m'n man dat het zaad nu echt stukken beter was, hijzelf was ook enorm opgelucht!

Hoe gek het ook misschien klinkt, ik ben enorm opgelucht en heel blij dat er nu echt schot in de zaak zit, ook al weet ik dat het allemaal nog best lang kan duren.....We weten iig waar we aan toe zijn (zeker na woensdag)

Fijne dag meiden en bedankt voor jullie steun en lieve woorden!

Liefs Lynn.

Super !!!!!

En wat mega spannend zeg ben echt blij voor jullie wat een goed nieuws allemaal op het forum de laatste dagen Daisy had ook al goed nieuws ...

Alleen vraagje waarom als het zaad bruikbaar is iui en anders gelijk ivf ??? kunt toch ook weer nieuw zaad gevruiken of mis ik iets ...
Hoop niet dat dit een hele domme vraag is hoor maar ben heel erg geinteresserd in dit hele traject omdat wij zelf de molen in gaan .....

Maar goed al met al heel goed nieuws dus je zult wel heel erg opgelucht zijn !!

Ik hou je in de gaten en ik duim voor je !

Liefs

Ik begrijp je vraag: Het eerste zaadonderzoek was dus helemaal niet goed en nu was het wel goed alleen het zaad wat bruikbaar zou zijn voor inseminatie (IUI) was niet genoeg, wat de arts dus heel vreemd vond, vandaar een optie op IVF als blijkt dat het zaad niet actief genoeg is voor IUI, daar heb je namelijk beter zaad voor nodig als voor IVF....Dus als het niet goed genoeg is dan stromen we gelijk door naar IVF maar de arts wil een verklaring van het lab zodat we het juiste traject ingaan. (beetje tegenstrijdige uitslag nl)

Ik ben indd zeer opgelucht! Thanks!

O ok zo dus haha dan snap ik het nu .....
Echt heel spannend hoor ben gewoon beetje zenuwachtig voor je hihi .

Nogmaals heel veel succes !

Gelukkig goed nieuws gehad dan :) Zal sowieso allemaal spannend zijn, en er gaat natuurlijk veel tijd inzitten, maar er zit in ieder geval schot in de zaak.

Heel erg veel succes nog met alles samen!

Wouw, wat een lekker nieuws zo vlak voor het weekend! Nou weet je in ieder geval dat jullie weer verder kunnen, welk traject je dan ook gaat afleggen! Er komt in ieder geval schot in de zaak..
ben benieuwd wat ze in het lab daarover zeggen en wat jullie uiteindelijk gaan doen.

en nu maar afwachten tot woensdag!
geniet van jullie weekend!

En daarom doen ze dit soort onderzoeken bij ons in het ziekenhuis dus niet. Eerst krijg je een negatieve uitslag, dan een positieve terwijl het potje toch al aardig te lijden had gehad deze keer. Wel spannend hoor meid. Zo zie je maar dat het bij de mannen ook hard wisselt hahaha. Niet alleen wij vrouwen zijn wispelturig. ;) Nog een paar dagen en dan gaat het echte werk beginnen. Ik hoop voor je dat je toch eerst kunt beginnen met IUI. Dat is toch minder heftig dan IVF.

Heel veel succes!

Wat fijn Lynn!! Heel veel succes met IUI of IVF, wat het ook mag worden!! Fijn dat er in ieder geval door de artsen al over nagedacht is!!

Denk aan je!

Terug
Bovenaan