Goed nieuws ziekenhuis....

hoi lynn

wat fijn dat dit positief was nu hopen op de positieve test
ik zal zeker voor je duimen succes

hoi lynn

fijn dat het een goed gesprek was en wat een fijn nieuws

succes en ik duim voor je

Hey meid!

Wat een goed nieuws! Super zeg dat er schot in de zaak komt! Hopen dat het met IUI lukt.. zo niet dan het IVF traject in. Spannend hoor!

Liefs

Jeetje das wel een achtbaan waar je ineens in zit. Heb je zelf eigenlijk een voorkeur voor IUI of IVF of laat je t echt helemaal op je af komen. Spannend ik wens je veel sterkte.
Wenser

@wenser: Hoe gek het misschien ook klinkt, ik zou denk ik liever het IVF traject ingaan, maar dat is wat mijn gevoel ingeeft. Ik weet echt wel dat IVF een stuk heftiger is dan IUI maar ik ben bang dat de uitslag van het lab er zelf wel voor gaat zorgen dat IUI niet mogelijk is....We wachten het gewoon rustig af! Nu heb ik gelukkig iets meer geduld....Ook dat zal heus nog wel op de proef worden gesteld maar voor nu ben ik 'blij'.

Liefs

Sorry, domme vraag, maar wat is precies het verschil tussen IVF en IUI?

@Ukkietje: helemaal geen domme vraag hoor!

IUI: Bij een intra-uteriene inseminatie worden geselecteerde zaadcellen direkt in de baarmoederholte gebracht (intra-uterien)

IVF: ook wel reageerbuisbevruchting genoemd, is een voortplantingstechniek waarbij een of meer eicellen buiten het lichaam worden bevrucht met zaadcellen, waarna de ontstane embryo's in de baarmoeder teruggeplaatst worden.

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan