Goed nieuws ziekenhuis....

Wat een goed nieuws Lynn!

Ik hoop voor je dat wat het ook wordt er vlug een klein wondertje bij jullie op komst is!

xx Jolijn

Super goed nieuws Lynn! Ben echt zo blij voor jullie!! Nog even in spanning en dan gaat het toch echt beginnen........ Hoop zo dat het nu allemaal snel gaat lukken! Fijn weekend!

hey Lynn

Stom van me dat ik gisteren geen topci voor je gemaakt heb! Sorry. Ik had het erg druk met mijn werk en niet veel op het forum gezeten. Mijn oprechte excuses, jij bent ook altijd zo geinteresseerd in mij dat ik dat ook naar jou wil zijn. Maar mijn werk heeft me even opgeslokt.

Maar het is heeeeel goed nieuws zeg!!!!!! Ik ben ernorm blij voor jullie! En inderdaad, wat zal het een opluchting voor je man geweest zijn, het is toch ook niet tof te horen dat je goedje niet goed is! Maar dit zal hem weer gestreeld hebben! Heel erg fijn!

Ook fijn dat ze meteen naar je volgende cyclus vroegen zodat er niet weer een ronde verloren zou zijn! Nou het kan niet op!!!
Jullie worden beloond Lynn voor al dat wachten!

Een heel fijn weekend, maar dat kon al niet meer stuk he???!!!!

Liefs

Lieve Mascha,

Dat geeft toch helemaal niet!! Niet zo gek doen hoor ;-) Ik weet toch dat iedereen elkaar steunt en je lieve woorden zijn altijd heel bemoedigend hoor dus no worries....

@ Alle meiden: Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes. Uiteraard laat ik jullie woensdag weten hoe of wat en voor nu: een super mooi weekend gewenst!

Liefs Lynn.

Waaaaa!!! Wat een supernieuws! Eindelijk werk aan de winkel voor jullie!! En toch nog relatief snel...

Sper meid, ben helemaal blij voor jullie!

Liefs Daisy

Ik moet woensdag ook, dus een spannende dag voor ons alletwee!
Hoelaat mag jij? ik al om 11.15 uur

liefs Mascha

Ik wordt tussen 9-12 gebeld door de arts wat het gaat worden..... Spannende dag voor ons beide! Jij ook succes he?!

Bedankt allemaal! Liefs

Terug
Bovenaan