Goed voor jezelf zorgen?

hoi hoi,

hoe doen jullie dat nou, goed voor jezelf zorgen? bij mij schiet het er vaak nog al eens bij in.
Ik heb het gewoon erg druk met de kleine en het huishouden en werken en consultaite burea en fysiotherapie en ..... etc

Ik ben al blij dat ze liga's hebben uitgevonden, is erg makkelijk als ontbijt!!!

Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat doen.

Anneke

hoi Anneke,

Ik moet zeggen dat het er bij mij ook wel bij inschiet, vooral ontbijt. Krentebollen eet ik nu heel veel, hoeft niets op en is toch lekker...verdere dag is het maar net hoe het uitkomt maar echt heel goed en gezond eten, nee dat is al weer even geleden haha

Groetjes Monique        

heel herkenbaar
ik heb ook nog een dochter van 3 rondlopen
dus ben echt heel druk met de kids
ontbijt schiet er vaak bij in,
helaas voor mij lust ik geen krentebollen, das wel makkelijk

hi ja dat is een goeie zelf heb ik net een tweeling van drie maanden in het begin erg druk maar mijn man had een maand vrij dat was wel erg lekker nu ik mezelf een stuk beter voel ze slapen al een paar weken door en de laatste voeding is hooguit 21.30 gaat het veel makkelijker moet zeggen het zijn enorme lieverds nog wel haha
heb geen andere kinderen en ben nog niet aan het werk en mijn man loopt ploegendienst dus is ook best veel sochtends thuis eet zelf smorgens een bakje cruslie met yoghurt vind het lekker en vult ook goed tussen de middag verschilt het maar eet wel een paar broodjes wat je ook kunt nemen is een opkikkertje of andere zakjes soep
en probeer heb ik ook nog niet gedaan hoor of je een keer een hele dag oppas kan krijgen en doe iets voor jezelf stad in of zo of naar de sauna
nou ja succes iedereen

oh ja, en ik eet vaak iets terwijl ik hier op het forum aan het lezen ben, zoals nu...een lekker appeltje haha

groetjes Monique

is wel wat lastiger typen maar het lukt

Ik moest wel beter voor mijzelf gaan zorgen. Ik bleef maar steken op 20 kilo extra babyvet. Dus ben ik begonnen met Sonja Bakkeren, ookal wilde ik eigenlijk haar kas niet nog verder spekken.
Voor mij betekend dat dat ik dus regelmatig moet eten en 's avonds toch echt iets fatsoenlijks op tafel moet zetten. In het begin vond ik het erg lastig. Niet het volgen van de weekmenu's, maar tijd maken om het klaar te maken en te eten. Ik probeerde steeds dingen te doen als mijn zoontje sliep. Maar ik merk dat nu hij wat ouder wordt (nu 16 weken) het niet meer uit maakt of hij slaapt of wakker is. Hij kan langer in de box spelen  en als hij dat echt niet meer wil, dan zet ik hem in zijn wipstoeltje bij mij. In het begin had ik hem ook vaak in de draagdoek. Heb je toch je handen vrij en je kleintje kan dicht bij je zijn. Maar tijdens het koken mag dat natuurlijk niet. Ik vind zo'n wippertje dan wel ideaal.

Ik weet niet hoe oud jouw'n kleintje is. Maar volgens meer krijg je steeds meer tijd voor jezelf als ze ouder worden. Ik merk echt verschil tussen nu en een paar weken geleden.

Groetjes Anne

Ja ja,

lang leve het forum, dan heb je tenmiste nog even tijd voor jezelf!

Dat van die krentebollen is ook wel een goed idee. Voor de variatie dan he!
En de sauna staat al een hele tijd op mijn verlanglijstje, maar het komt er steeds maar niet van. Ik wil namelijk met mijn zus gaan, maar of zij of ik heb geen tijd!

Ik moet zeggen dat dat na de geboorte van nummer 1   veel moeilijker was dan nu na nummer twee.

Bij nummer 1 heb ik een keer gehad dat ik naar een verjaadag moest en daar voor de deur kwam ik er eigenlijk achter dat de kleine er netjes uit zag en ik had alles mee wat ik mee moest hebben maar dat ik helemaal mezelf was vergeten om te kleden. Ik zag er echt niet uit! Heb me nog nooit zo geschaamd op een verjaardag!

Deze keer had ik mezelf snel weer bij elkaar geraapt en ben ik ook weer op gewicht, heb nieuwe kleding gekocht en heb zelfs tijd voor hobby's buiten de deur.

Groetjes
Chris

Terug
Bovenaan