Goed voor jezelf zorgen?

Hoi

Ik ken het druk druk druk
Ik heb 3 kindjes van 5, 3 3n 19 weken
Ik eet smorgens ook nooit gun me er geen tijd voor
Terwijl smorgens wat eten zo belangrijk is
Ik heb ook nog teveel kilo,s maar kan het lijnen moeilijk opbrengen
Ook moet ik niet vergeten tijd vrij te maken voor de kids om wat met hun te doen een spelletje ,lezen
Etc want dat schiet er ook vaak bij in

Groetjes Monique

Ik heb daar inmiddels wel een balans in gevonden. Maar Quinn is dan ook inmiddels 5 maanden. Nu slaapt hij en zit ik even te computeren.
Boodschappen doen we vaak samen. De winkels zijn 5 minuten lopen gelukkig. Ik heb mezelf aangeleerd om echt bewust op min of meer vaste tijden te eten. Net na of voor dat hij zijn eten krijgt.
Het huishouden schiet er wel eens bij in, maar dat is dan jammer. Ik vind de zorg voor mezelf, mijn vriend en Quinn belangrijker.
Groetjes Veerle

hoi

ik eet ook vaak na de fles van jens
7.30 fles -12-16 -20 uur
maar omdat mn dochter er ook nog rondloopt en het huishouden
gun ik mezelf geen tijd, erg dom
want de kilo's vliegen eraf
ik weeg nu nog maar 50 kilo, dus alles is er weer af helaas

Hier nog iemand die niet aan zichzelf toekomt. Eigenlijk is het ook mijn eigen schuld, want in de tijd dat ik tussen mijn werk door op het forum zit, zou ik ook rustig even iets kunnen eten. Maar ik wil het wel echt gaan veranderen, een gezond eetpatroon en mezelf verzorgen vind ik toch wel erg belangrijk.

Ik probeer de dagen zo goed mogelijk vol te puzzelen, maar meestal is de dag om en heb ik nog wat stukjes over..

Groetjes,
Dionne

niet ontbijten???
moet er niet aan denken. het is het eerste waar ik aan denk als ik wakker wordt!
(joehoe.... eten!!!!)
als ik niet ontbijt voel ik me echt niet lekker. maar ik heb wel een heel groot voordeel. senna slaapt ongeveer tot half 10, of 10 uur!!

ik moet zeggen dat ik wel gezond eet. afgelopen 2 weken iets minder want we hebben vakantie dus lekker veel lekkere dingen
maar dat moet kunnen toch? maandag gaan we weer gezond doen!

succes allemaal ermee! en wel proberen goed voor jezelf te zorgen hoor!!

liefs marijke

Hier gaat het tegenwoordig eigenlijk wel goed, zeker nu we sinds een maand een redelijk vast ritme hebben. Om 6.00 uur gaat de wekker. Degene die werkt gaat dan douchen, de ander dekt de tafel. Esther wordt wakker van de douche en degene die thuis blijft geeft dan de ochtendfles, gaat daarna meteen douchen en dan ontbijten. Dus om 7.30 uur hebben we dan allebei uiterlijk wel gedoucht en ontbeten.
Als Esther rond 11.30 uur fruit krijgt, neem ik ook fruit. Om 13.30 uur gaat ze naar bed, dan kan ik lunchen. En 's avonds slaapt ze en heb ik tijd om wat voor mezelf te doen. Als ze overdag slaapt, ga ik ook even rustig zitten. En als ze in de box ligt of in de wipper zit, doe ik wat in het huishouden. Heeft ze een jengeldag en wil ze niet op zichzelf zitten, dan gebeurt er ook niets in het huishouden.
Ik moet zeggen: ik vind het heerlijk die voorspelbaarheid! En Esther is ook echt een kindje van de klok. Om stipt 15.00 uur begint ze te huilen om haar fles, met een marge van 2 minuten. Blijkbaar houden we allebei van dat type regelmaat...

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan