Hier gaat het tegenwoordig eigenlijk wel goed, zeker nu we sinds een maand een redelijk vast ritme hebben. Om 6.00 uur gaat de wekker. Degene die werkt gaat dan douchen, de ander dekt de tafel. Esther wordt wakker van de douche en degene die thuis blijft geeft dan de ochtendfles, gaat daarna meteen douchen en dan ontbijten. Dus om 7.30 uur hebben we dan allebei uiterlijk wel gedoucht en ontbeten.
Als Esther rond 11.30 uur fruit krijgt, neem ik ook fruit. Om 13.30 uur gaat ze naar bed, dan kan ik lunchen. En 's avonds slaapt ze en heb ik tijd om wat voor mezelf te doen. Als ze overdag slaapt, ga ik ook even rustig zitten. En als ze in de box ligt of in de wipper zit, doe ik wat in het huishouden. Heeft ze een jengeldag en wil ze niet op zichzelf zitten, dan gebeurt er ook niets in het huishouden.
Ik moet zeggen: ik vind het heerlijk die voorspelbaarheid! En Esther is ook echt een kindje van de klok. Om stipt 15.00 uur begint ze te huilen om haar fles, met een marge van 2 minuten. Blijkbaar houden we allebei van dat type regelmaat...
Groetjes,
Eveline