ik weet niet wat ik voor een kind heb,maar ik heb alle tijd van de wereld.als ik niet hoef te werken,of alleen smiddags,word ik wakker van boas om een uur of 8.dan kleed ik ons aan en gaan we naar beneden.boas heeft dan nog niet eens echt honger,dus die ligt te lallen en rollebollen in de box terwijl ik een broodje eet,thee drink,de pc opstart en de fles maak.een half uur na de fles is meneer alweer moe en gaat terug naar bed.mama gaat even forummen en mailtjes lezen en zonodig boekhouden.
na 2 uurtjes slapen komt boas weer beneden.ik rommel wat in huis,stofzuigen,opruimen,was opvouwen....als boas fles nummer 2 achter de kiezen heeft is hij weer moe en gaat weer naar bed of bij oma naar bed als ik moet werken.
alleen rond het avondeten is het altijd even lastig,want boas kan zich tussen 18 en 20 uur slecht vermaken.als mn man dan nog niet thuis is is het altijd even behelpen.maar als ik werken ben en mn man thuis is met boas krijgt de kleine meneer voorrang en als ik hongerig thuiskom is er nog geen eten.en ik geef hem groot gelijk,ik heb er zelf ook moeite mee,dus ik denk dat ik voortaan ook maar pas met koken begin als bas thuis is.scheelt een hoop gestress en stank(aangebrand eten).als boas om 20 uur op bed ligt ga ik lekker douchen en voor de tv/pc.
groetjes kari