Goed voor jezelf zorgen?

Bij mij schoot het er ook in. 3 keer per dag hulp van de thuiszorg, 6x kolven Arjun verzorgen, fysiotherapie CB, tot dat ik een borstonsteking kreeg en heel ziek werd, ik ben toen ook in elkaar gezakt. ik heb daarom 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. Sindsdien neem ik mijn rust elke dag en zorg ik ervoor dat ik goed eet en goed drink.

Afgezien van de eerste drie dagen, kost het mij geen moeite om voor mezelf te zorgen, ik MAAK gewoon tijd! Zonder ontbijt... zou ik echt niet kunnen, hoor!! Hou teveel van eten en toen ik nog BV gaf had ik honger, honger, honger. Dus Christian moest maar even wachten, eerst moest mama eten. Ik liet hem dus gewoon even huilen als ik nog met mijn eten bezig was. Hetzelfde geld voor douchen, aankleden etc.

Het is de laatste 2 maanden flink spaak gelopen toen ik zo ziek was en slecht sliep, maar dat is nu ook eindelijk een beetje beter. Moet alleen nog een ritme gaan krijgen in combinatie met werk, da's nog nieuw, want ik ben eigenlijk nog niet echt aan het werk geweest sinds oktober 2006...

Groetjes, Karin
mama van Christian (18 weken)

ik weet niet wat ik voor een kind heb,maar ik heb alle tijd van de wereld.als ik niet hoef te werken,of alleen smiddags,word ik wakker van boas om een uur of 8.dan kleed ik ons aan en gaan we naar beneden.boas heeft dan nog niet eens echt honger,dus die ligt te lallen en rollebollen in de box terwijl ik een broodje eet,thee drink,de pc opstart en de fles maak.een half uur na de fles is meneer alweer moe en gaat terug naar bed.mama gaat even forummen en mailtjes lezen en zonodig boekhouden.
na 2 uurtjes slapen komt boas weer beneden.ik rommel wat in huis,stofzuigen,opruimen,was opvouwen....als boas fles nummer 2 achter de kiezen heeft is hij weer moe en gaat weer naar bed of bij oma naar bed als ik moet werken.
alleen rond het avondeten is het altijd even lastig,want boas kan zich tussen 18 en 20 uur slecht vermaken.als mn man dan nog niet thuis is is het altijd even behelpen.maar als ik werken ben en mn man thuis is met boas krijgt de kleine meneer voorrang en als ik hongerig thuiskom is er nog geen eten.en ik geef hem groot gelijk,ik heb er zelf ook moeite mee,dus ik denk dat ik voortaan ook maar pas met koken begin als bas thuis is.scheelt een hoop gestress en stank(aangebrand eten).als boas om 20 uur op bed ligt ga ik lekker douchen en voor de tv/pc.
groetjes kari

Terug
Bovenaan