Goede raad gevraagd voor de baby kamer!!!

Ik zit met een dilemma...
Het duurt nog wel even, we verwachten onze eerste in juni, maar we zijn bezig met van de 'rommel' kamer de babykamer te maken.
Nu vooral bezig met alles uitzoeken en herplaatsen haha, wat een hoop spullen kan een mens hebben hé!
Nu hebben we in het kamertje een grote inbouwkast, (veelte groot voor alleen de spullen voor de baby) hierin staat nu ook de droger. Nu weet ik niet zo goed waar ik de droger anders moet gaan neerzetten, als ik hem op de wasmachine in de badkamer zet, wordt het heel krap in de badkamer, wat ik ook niet erg praktisch vind. Maar ik weet ook niet of ik het wel zo'n goed idee vind om de droger in de babykamer te laten staan. (Ook al staat hij mooi weggewerkt in de inbouwkast.)

Wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt voor het meedenken!!
Groetjes Mariska
 
Hoi,
Ik zelf zou dat nooit doen, om verschillende redenen,
-een droger geeft altijd stof
-juist als je kinderen krijgt/hebt staat hij vaker s'avonds aan
-maakt herrie, kindje moet toch een beetje rustig kunnen slapen

Kun je hem niet op zolder kwijt of in de keuken en er daar een kastje omheen bouwen, desnoods op je eigen kamer, maar kinderkamer, nee zou ik niet doen!

Liefs
 
Ik zou het inderdaad ook niet doen, om de hierboven genoemde rede. Maarl als je echt geen plaats hebt om hem ergens neer te zetten zou je moeten kijken of er een goede afzuigsysteem in de kamer en kast is.
 
Het lijkt me idd niet praktisch, maar ook niet gezond gezien de hoeveelheid stof die een droger uitstoot.
 
Hoi Ma-ris,

Ook wij zaten voor 3 jaar geleden met hetzelfde probleem.
Wij hebben voor een was-droogcombinatie gekozen.
Ideaal, en je maakt van 2 machines 1.
Misschien als je je wasmachine en droger kunt verkopen, van dat geld een nieuwe halen.
Het is maar een idee, maar zo hebben wij het opgelost!

Liefs,
 
Terug
Bovenaan