Goede raad gevraagd voor de baby kamer!!!

De droger op de wasmiachine zetten is de makkelijkste oplossing. En anders toch op zolder ofzo.
En misschien een radicale oplossing, maar kunnen jullie niet ergens een stuk muur uitbreken om de droger vanaf een andere kant te bereiken?

Wij hebben nl de inbouwkast van de babykamer bij onze kamer getrokken en daar een grotere inbouwkast van gemaakt.
Maar dan moet het wel tegen een binnenmuur zijn.
En je man/vriend moet een beetje handig zijn...
 
hi hi heel herkenbaar. Wij hebben ook heel wat rommeltjes opgeruimd. Als je met z'n tweetjes bent in een redelijk groot huis - heb je overal spullen liggen. Rigoreus opruimen en efficiënter opbergen: het leek er wel op of mijn man meer nesteldrang had dan ik hi hi

droger op babykamer - niet doen ivm stof en brandgevaar. Baby's zullen misschien wel gemakkelijker slapen door het geluid wat de droger maakt. Later wordt het lastiger natuurlijk.

Zelf heb ik geen droger of ervaring met was/droog combinaties. Zonder droger scheelt je inderdaad in energie en dus ook in de kosten. OF je met een kleintje zonder droger kan..... ga ik ook nog ondervinden. Buiten drogen doe ik eigenlijk niet omdat de wasmachine op zolder staat. Ik hang het dan liever op zolder op dan de natte was naar beneden sjouwen.

kieskeurig.nl en dat soort sites kan je wel op zoek gaan naar goede was droog combinatie natuurlijk
Succes in ieder geval.
 
Terug
Bovenaan