Goede raad gevraagd voor de baby kamer!!!

je kan de droger toch gebruiken wanneer de baby niet op de kamer is???
raampje open om te luchten, een keer extra stoffen.
en in de zomer (of bij mooi weer) lekker de was buiten hangen.
 
ik zou in ieder geval niet voor de 2 in1 machine gaan. Zeker niet met een kleine. Ik heb de mijne na 2 jaar de deur uitgegooid. Je kunt niet de hoeveelheid was die je in de machine gooit in 1 keer drogen en daarbij wordt de droogstand veel heter dan de een "normale droger". Gevolg een stinkende was en een eeuwigheid voordat je 1 was gedaan hebt. Ik zou ervoor kiezen om de droger op wasmachine te zetten. Makkelijk bij elkaar en je bent van het probleem in de babykamer af.
 
Ja waar staat de wasmachine, kan de droger er niet boven/onder.
@mammirjam, dat is toch niet te doen, wil je een wasje draaien is je kind moe moet je de droger uitzetten, nee lijkt mij niks, ook als ze een keer ziek zijn en het beddegoed onderspugen, dat zet ik altijd direct aan, ik heb per kind zeker 2verschoningsetjes voor beddegoed, dus ik kan desnoods van een ander kind pakken, maar met 1kind ben er snel doorheen als ze een paar keer spugen!
Was-droog combi heb ik geen ervaring mee, met de 4e op komst heeft dat hier zowiezo geen zin, dat ding draait de hele dag,,haha
In de lente-zomer hang ik idd alles buiten, heerlijk, maar in de kikkerlandje kan je daar niet altijd vanuit gaan!!
Liefs MJ
 
Ik zou de droger ook niet daar laten staan... is al wat ze hierboven zeggen, door warmte en stof en lawaai, je kleintje moet wel rustig kunnen slapen.
Heb je geen aanbouw aan je huis waar het kan staan? ik heb een soort van bijkeuken/hokje waar de wasmachine en de droger in staan.

Succes,
 
Dank jullie voor de reacties!
Ik heb zelf ook zoiets van: veelte stoffig en veelte veel herrie!! Maar volgens manlief kan het best, dus ik vroeg me af of ik dan de bezorgde moeder (in spe) ben. Maar na jullie reacties gelezen te hebben weet ik dat ik niet overdrijf! hihi...
Ga maar hard me best doen om na te denken over een andere oplossing... Op dit moment gebruik ik hem niet zo vaak, maar denk dat als straks de kleine er is, dit toch wel vaker word. Hmm misschien dan toch in de badkamer erbij of bij ons op de slaapkamer!!
iig bedank voor het meedenken!!!
Groetjes Maris

 
Hi,

Ik wil je echt met klem aanraden om de droger op een andere plaats neer te zetten en een rookmelder erbij in de buurt te hangen.
Google maar eens brand door droger, dan schrik je behoorlijk. Een droger is een brandrisico in je huis, vandaar dat wij de droger ook nooit zonder toezicht (iemand in huis) laten draaien en ook niet 's nachts.

Je moet er niet aandenken dat er brand uitbreekt op de babykamer. Veel te gevaarlijk! Echt NIET doen
!!
 
weet niet hoeveel gelegenheid je hebt om te drogen op een rek.... maar droger eruit?!

Scheelt je ook nog eens enorm in de energie rekening ook :)

En voor mensen roepen: oh die heeft zeker nog geen kinderen... ik ben zwanger van de 4e en we redden ons al die tijd prima zonder droger en die gaat er ook nu niet komen ;-)

We hebben 2 staande rekjes en als ik was heb en het rek is leeg, dan was ik. En in de zomer, alles naar buiten.

Ondanks dat je bij ons kikkerlandje nergens op moet rekenen, droog ik vanaf maart/april tot september/oktober echt het meeste buiten.
 
Ik vind de wasdroogcombi ook een goede.
Zelf hebben wij de wasmachine en droger in de schuur geplaatst. Moesten er wel water en stroom naartoe leggen, maar dat is zo gebeurt. Moeten buitenom naar de schuur (is in de tuin), maar het lukt prima om dat tussen de buitjes door te regelen en je hebt er nooit herrie van.

Succes
 
Terug
Bovenaan