Graag input op namen!

Hoi Inge,

Hier onze lijstjes.

Voor een meisje: Floor, Noor, Anne en Anna. Ik vind Julie ook leuk, maar mijn man heeft een halfbroertje dat Jules heet, dus die valt voor hem af.
Voor een jongen: Jop, Thijn, Pepijn  en  Olivier.

Onze oudste heet Coen. Dat was destijds geen enkel probleem. Wisten we al voordat we aan kinderen dachten! Nu wordt het een lastig verhaal.

Succes met het uitkiezen van jullie namen!

Groetjes,
Hester

HAllo Inge hoe is het met jou ?
Ik heb tijdens mijn zwangerschap jou verhaal steeds bij gehouden wat lijk jij mij een sterke vrouw
Ik ben inmiddels bevallen van mijn dochter maar kijk soms nog even terug of er o.a wat van jou vermeld staat
Meisjes namen top 3
Meike ( zo henbben we onze kleine wonder genoemd
Tess
Yara Die vond ik erg mooi
Jongensnamen top 3

Mirco
Stef
Jens

ik hoop dat jullie een mooie naam tegen komen want smaken verschillen nu een maal

Heel veel succes verder met jou zwangerschap

Groetjes Monique

Hoi Inge, wij hebben onze kleine meid Fenna genoemd.
Dus die staat bij mij op nummer 1!!

meisjes
1 Fenna
2 Tessa
3 ilse

jongens
1 christian
2 Jasper
3 Jelmer

Veel succes met kiezen!!!
Groetjes, Alida.

Hoi, He, dacht even dat je nu zou vertellen wat het zou worden....Maar nee, helaas haha.

Als ons kindje een meisje zou worden, zou zij Marit gaan heten De 2e keus was Anne, ook Eva vonden we erg leuk. Uit jouw lijstje vind ik Maud en Merel erg schattig.

Voor een jongen zijn we er nog niet uit. Ik ga zeker voor Finn,maar mijn man helaas niet.
Ben toch erg benieuwd wat het bij jullie wordt hoor!!! kun je geen hint geven?....
Succes met kiezen, gelukkig hebben wenog even!

Liefs Yvet

Zoheeeeeeee heel veel input dus! THX!!!!
Helaas nog steeds geen naam waarvan we denken DAT IS HET! Misschien na een nachtje slapen?
x ing

Hoi Inge,

Meisjesnaam
leuk uit jouw lijstje
Suze
Meike
Merel
Tess
Emma

mijn toevoegingen:
Feline
Florine
Marit
Karlijn
Roos
Julie
Fleur
Lotte
Emilie
Frederiek
Laura

Jongensnaam
leuk uit jouw lijstje
Jesse
Floris
Marijn

mijn toevoegingen:
Stijn
Thijs
Joost
Mees
Julian
(Rode)rick

Ik vrees dat mijn aanvullingen ook van een hoog hockeygehalte zijn!  Succes met je maken van jullie keuze.

Groet
Lies

hoi hoi,

ik zie dat jullie al heel wat namen hebben bedacht. en ik moet eerlijk zeggen dat ik
maud, robbin, tess en emma het leukste vind van de meiden namen. en van de jongens:
jesse( zo gaat onze zoon heten. mocht het een jongetje worden.) dan jens, finn en marijn.

eigen namen keuze:

meisje:

mirte ( zo gaat ons dochtertje heten.mocht het een meisje worden)
bente
veerle
britt
linn
silke

jongetje:

jesse ( zo gaat ons zoontje heten.mocht het een jongetje worden)
jens
roan
jord
cars
jorn
joran
niek

ik hoop dat we het jullie zo wat makkelijker maken....
succes!!!

xx dd

Hoi Inge,

Hoe gaat het nu met jou? Fijn om te lezen dat je al met namen bezig bent en een kinderwagen hebt aangeschaft!

Het blijft moeilijk die namen. Wij hebben niet dezelfde smaak. Ik houd zelf erg van chique namen, mijn man niet zo dus compenseren we wat.

Onze dochter heet Isabelle en onze andere dochter (wat het waarschijnlijk wordt....) krijgt ook een mooie Franse naam. Wat een leuke site is om te bezoeken is www.familyberry.com. Hier staan van alle soorten namen op, internationaal, religieus, nederlandse namen etc etc. De 2e naam van onze dochter is trouwens Isis. Wij hadden deze naam zien staan op een cd, was  dj Isis en is ook nog een Godin. Leuk toch?

Veel plezier met uitzoeken!
Groetjes  Sandra
(35 weken)  

Terug
Bovenaan