Graag input op namen!

Hoi Inge,

moeilijk he om het samen eens te worden over een naam.

Uit jouw lijstje vind ik mooi: Suze
                                                                              Maud
                                                                               Emma

Jesse
                                                                              Jasper
                                                                               Mats

Onze dochter heet Elles, dat vinden we een mooie, maar ook stoere naam.
Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en de jongensnaam is gewoon blijven staan maar nu moeten we opnieuw een meisjesnaam bedenken................zucht.
Succes!
Groetjes, Anita

Hoi Hoi

Wat vind je van Rens, mooie korte naam en net iets stoerder dan Jens (vind ik...)
Succes

Haha niet mijn sterkste punt namen...pass dit keer ook even als je het niet erg vind...ben 39~3 en al zeker 4 maaanden bezig met die ondingen...hebben nu wel een meisjes naam, maar jongensnamen willen gewoon niet....

sterkte ermee yvonne

Hoi,

Voor een jongen:
1 Robbin
2 Jesse
3 Jasper

Voor een meisje:
1 Zoe
2 Tess
3 Noa (staat niet in je lijst maar vind hem erg leuk.

Wij hebben zelf als meisjes naam Amy ( mocht het een meisje worden )

Groetjes

Laat even weten wat het word ( als je dat wilt natuurlijk )

Hallo,

Nog even paar namen die me te binnen schoten die best apart zijn:

Ivana
Ilanka
Ava
Danieque ( spreekt het uit als daniek )
Delana

Zijn allemaal meisjes namen weet niet of het jou stijl is maar ze zijn wel apart.

Hoi Inge,

Hier ook mijn input

MEISJESNAMEN

1. Tess
2. Meike
3. Zoe

Eigen input

1. Elena
2. Isabel
3. Chris

JONGENSNAMEN

1. Robbin
2. Jens
3. Jasper

Eigen input

1. Sam
2. Sem
3. Tijs
4. Rik (deze nemen wij zelf ook)

Succes

X Saskia

hallo Inge,

Ik lees regelmatig mee op alle forums (ben zelf actief op het langer duurt forum) en zag je vraag over de namen.

Misschien heb ik nog ideetjes of heb je iets aan mijn mening....

Meisje:
Ik vind Tess heel erg mooi. Als ons 1e kindje een meisje was geweest, was het Imke geweest. Vind ik ook heel mooi. Verder vind ik Isis ook erg mooi.

Jongen:
Je schreef Mats. kei leuke naam. Mijn neefje heet Matz. Hetzelfde dus, alleen iets een apartere schrijfwijze.
Wij hadden voor ons 1e kindje eigenlijk Jens, maar toen ik 36 wkn zwanger was hebben we de naam moeten veranderen. (een goede kennis kreeg een Jens)
We vonden Wessel heel mooi, maar we hebben uiteindelijk voor Wes gekozen. Kort en krachtig.

Misschien heb je hier iets aan. Heel veel succes in elk geval

Grtjs mama Peet

Hoi Ing,

Jouw lijstje vind ik leuk
meid:
Maud
Zoe
Meike

Jongen:
Finn
Jasper
Floris

Ik heb een aanvulling maar ben bang voor het hockeygehalte haha

Meisje:                                Jongen

Shaiyenne                        Stijn        
Chayenne                          Tijn        
Valerie                                      Siemen
Monique                                    Jack

Jack voor een jongen is wel lekker stoer,ik wou die naam altijd voor een jongen maar mijn man vind dat niet mooi helaas:-(

Liefs Nice

Terug
Bovenaan