graag willen

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,
Jee, wat een hoop vrouwen die net zo graag zwanger willen worden als ik. Ik ben er ontzettend mee bezig. Ben nu 2 weken van de pil af.Ik heb mijn eisprong uitgrekend en dat zou donderdag zijn. Ik heb gelezen dat je aan je afscheiding ook kunt zien of je vruchtbaar bent, maar dat blijft maar dik bij mij.(het schijnt slijmerig te moeten worden) Ja sorrie beetje onsmakelijk verhaal zo vlak voor de lunch pauze.....
Mijn vriend zegt dat ik er veel te veel mee bezig ben. We proberen zoveel mogelijk te vrijen. Soms denk ik ook wel wat buikpijn te hebben, maar ik denk ook dat je overal apen en beren gaat zien.
Hoe ervaren jullie dit allemaal.
Alvast bedankt.

Oh ja, de meiden die weten dat ze zwanger zijn, die wens ik een hele voorspoedige zwangerschap toe en ze mogen trots zijn op zichzelf.

En voor de rest die overblijft, incl. ik, is er maar 1 oplossing volgens mij: Afwachten!!!

Hi Yvette,

Spannende tijd hè! Ik ben zelf ook net 3 weken geleden gestopt en kan bijna nergens anders aan denken.

Dat wordt ook nog eens versterkt omdat een vriendin van mij nu 10 weken zwanger is!

Het is wel leuk om mee bezig te zijn alleen heel frustrerend omdat je niet weet wat je voelt. Zeker nu je net gestopt bent met de pil is er geen pijl op te trekken.

Afwachten is inderdaad het enige wat we kunnen doen... en flink klussen natuurlijk haha!!

Ik hoop zelf a.s. dinsdag een test te doen. Dan is het 29 dagen na mijn 1e dag van de laatste ongi. Denk niet dat het gelijk raak is maar wil toch testen.

Zelf kwelling noemen ze het ook wel denk ik.

Leuk in ieder geval om weer een lot genoot op het formum te hebben.
Gezellig.

Hou ons op de hoogte joh!

Liefs Bieb.

ps. Slik je al foliumzuur???

Hoi Yvette,
Volgens mij kan je slijm ineens veranderen hoor! Kan b.v. 's morgens nog dik zijn en 's avonds al helder en dradentrekkerig!
Dus wie weet moet dit bij jou nog komen.
In ieder geval welkom bij ons cluppie, en heel veel sucses met zwanger worden!

Liefs Anne

He Bieb!

Ja, ik slik Foliumzuur. Al vanaf de eerste dag dat ik gesptopt ben met de pil. Dus jij moet a.s. dinsdag ongi worden? Ik hoor graag van je of je het bent geworden.
Heb jij ook dat je tussentijds bruin bloed verliest?

Gr. Yvette

Hi Yvette,

Nee, ik ben nog geen bloed verloren. Had wel vorige week dinsdag opeen het beruchte slijm dus wist dat ik toen aan de slag moest.

Ik probeer nu steeds maar op te letten ofdat er iets te merken is van een eventuele innesteling maar daar voel je natuurlijk niets van!

Ik wacht dus in spanning af... nog 7 nachtjes slapen.

Eigenlijk wil ik dan nog niet testen omdat het veeeel langer kan duren omdat ik gestopt met de pil maar ik weet nu al dat ik toch niet kan wachten. En tja ik heb de symptonen van een eisprong gehad dus dan moet die ongi ook komen...

Ik wacht maar weer af.
Jij ook succes met wachten

Liefs Bieb.

Lieve Bieb,

Maar wat is het beruchte slijm nou?
Toch niet draderig?
Helemaal helder toch.
Spannend

Lekker onderwerp hè!!
Het is helder en dus doorzichtig en slijmerig. Je kan dus bij wijze van spreken "draden" trekken tussen je vingers.

Maar niet iedereen hoeft het te merken hoor.

Bij mij was het toevallig dat ik met naar de WC gaan merkte dat het er was.

Als ik niet "opgelet" had dan had ik het dus (sorry voor de details) weggeveegd en had het niet gemerkt!

Het is ook maar 1x geweest dus. 's morgens nog niets en 's avonds thuis na het sporten was het er. Daarna ook niet meer teruggekomen.

Nou je hebt m'n intiemste details gekregen. Meer kan ik er niet over vertellen geloof ik.

Succes hè en probeer er niet teveel mee bezig te zijn. (wat onzin is uit mijn mond want ik lééf er mee ik adem ongeveer zwanger worden uit!!)

Liefs Bieb.

dames, dames,
wat een haast. Kun je nagaan hoe je, je over 12 maanden voelt als het nog niet is gelukt!! Probeer er toch wat relaxter mee om te gaan. In elk geval tot je een duidelijke cyclus hebt, want die is heel anders als toen je de pil slikte. Je zal eerst moeten "afkicken" van dat ding. Geloof me, degene die binnen 1, 2 maanden zwanger zijn hebben echt ongeloofelijk veel mazzel!!

Terug
Bovenaan