graag willen

Hallo Anoniem,

Sorrie, ik kan me je reactie wel voorstellen als je zlef al een jaar bezig bent. Dat is niet de bedoeling.

Heel veel sterkte ermee.

Yvette

Hi Anoniem,
Ja, tuurlijk snap ik dat wel.
Ik ga er ook zeker niet van uit dat het gelijk raak is.

Maar dromen mag.
Daar is dit forum toch ook voor?

Liefs Bieb.

He Bieb,

Ja lekker onderwerp he?
Ik snap wat je bedoelt. Opletten dus...
Er zit bij mij aardig wat tijd tussen voordat ik reageer, maar ik doe dit vanaf mijn werk. (stiekum) nieand mag het nog weten. Dus zodra er iemand weg gaat voor een sigaretje, kijk ik weer even!

Haha, ik zit in het zelfde schuitje hoor.

Ik doe het ook vanaf m'n werk en hier mogen ze zeker nog niet weten dat ik er mee bezig ben.

Maar ik heb wat meer vrijheid dus kan sneller kijken.

Is eigenlijk niet handig want daarom kijk ik veel te vaak!!!
Best link eigenlijk maar ja...

Ha, zeker link.
Ik moet iedere keer vliegensvlug typen. Nu ook weer doeiiii

Hoi Yvette,

Welkom hier.
Spannend he, zo pas gestopt met de pil, ben eind mei gestopt met de pil, dus ook nog niet zo heel lang. Ik kan me nog goed mijn eerste weken na het stoppen voorstellen, je kan aan niks anders meer denken en je bent er veel mee bezig. Ik wil je 1 goede raad geven als ik mag, probeer er niet te veel mee bezig te zijn, het kan je 'gek' maken hoor. Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik en dat je regelmatig ongi wordt.
Ik wens je alvast veel succes met klussen en tot een volgende keer maar weer.

grtjs,
Bea

Meid ik hoop dat je snel zwanger zult zijn, maar probeer ook realistisch<hopelijk schrijf ik dit goed)te blijven.Meestal als je net bent gestopt met de pil dan moet eerst die troep uit je lichaam, voor je zwanger kunt raken.Dit hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, maar bij mij duurde het anderhalf jaar voor ik zwanger werd.Dit mail ik je omdat ik het zonde zou vinden als je elke maand teleurgesteld word.Ga lekker op een spontane manier klussen en dan zul je zien dat je misschien nog sneller zwanger raakt.xxxen en veel succes Marieke

Hallo Bea,

Bedankt voor je lieve reactie.
Ik ben helaas ook heel onregelmatig ongi.
Ik ben eerder van de pil geweest. Daar word je niet vrolijk van.
Ik heb als het goed is vandaag mijn eisprong. Mijn afschijding is ook helder vandaag. Dus vanavond, morgen en overmorgen maar klussen geblazen. Liefs

Terug
Bovenaan