graag willen

Dag Marieke,

Bedankt voor je reactie. Ik weet dat de rotzooi van de pil uit mijn lichaam oet verdwjnen. Het is ook een gift dat je uberhaupt zwanger kan worden.
Je hoort vaak dat het minimaal 1 jaar duurt. Ik ben erg blij voor je dat het gelukt is bij je. Ik blijf maar gewoon hopen.

Dag Marieke,

Bedankt voor je reactie. Ik weet dat de rotzooi van de pil uit mijn lichaam moet verdwjnen. Het is ook een gift dat je uberhaupt zwanger kan worden.
Je hoort vaak dat het minimaal 1 jaar duurt. Ik ben erg blij voor je dat het gelukt is bij je. Ik blijf maar gewoon hopen. Vandeaag zou mijn eisprong moeten zijn.

Hoi Yvette!

Welkom op dit forum.
Zelf nu 2 maanden gestopt met de pil en wacht op m'n NOD die ik morgen verwacht.

De 1e 6 maanden doen mijn man en ik lekker relaxed, dus niet tempen enzo. Natuurlijk weet ik wel wanneer ik ongeveer m'n eisprong heb, maar als we geen zin hebben, dan hebben we geen zin. We hebben wel veel lol hoor tijdens zo'n vruchtbare periode, komt m'n man met een kussen aanzetten na het klussen...

Het forum is verslavend, dus ik ben hier elke dag wel te vinden. Vraag maar raak als je iets wil weten.

tip: het boek "Zwanger worden" van Mariel Croon. (heb dit al vaak geroepen geloof ik, maar heb er veel aan gehad.)

Succes en tot schrijfs!
Groetjes,
Jade

Bedankt voor je reactie,

Ik probeer ook zo relaxed mogelijk te doen, maar weet je wat het ook een beetje is?
Mijn vriend is 37 en ik ben 23. Hij heeft zelf al 2 kinderen uit zijn eertse huwelijk. Nu is zijn ex, bij beide kinderen direct in de eerste maand zwanger geraakt. Volgens de artsen zou hij goede zwemmers hebben (zoals ze dat noemen) goed zaad dus!!!
Het is niet eerlijk, maar dan heb je al zoiets van: Nou, als zij het kon na de eerste keer moet dat bij mij ook lukken, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo!

Erug ben ik he?

Yvette

Terug
Bovenaan