Grappige uitspraken/ acties

Shanice doet haar ogen uit en roept he wie doet het licht uit hihihih. Ze is ook helemaal weg van K3 mijn vriend heeft speciaal een cd voor haar gemaakt met K3 kabouter plop echt heel leuk dan gaat ze meezingen en dansen. Soms roept ze tegen ons mijn zusje dan bedoelt ze Milton haar grote broer hihih. Vandaag moesten we stoppen onderweg naar huis ze moest poseren ik moest een foto van haar maken. Als ze de eigen niet lekker voel roept ze ik moet naar de dokter.
Als ik even alleen weg ben geweest komt ze naar mij toe en dan moet ze helemaal kroelen mama ik heb jou gemist roept ze dan. Als Milton iets doet wat niet mag komt ze het ook vertellen

Haha, wat een grapjassen allemaal!!!!
Jammer, zodra ik achter de computer zit ben ik vergeten wat ze allemaal uitkraamt.
Paar voorbeelden:
Als we wandelen en er komen mensen langs zegt ze op een heel arrogante manier: Haaaaai....
Zie je die mensen heel verbaasd kijken..
We mogen in de auto niet praten als er een cd met kinderliedje opstaat want "Silke wil luisteren"
Laatst was ze gevallen. Komt papa thuis zegt ze "Silke vallen op steen, boem au, heleboel bloed, Silke mooie pleis op!!! (was maar een klein schaafwondje)
Ze gooien bij ons de leesmap altijd door de brievenbus. Silke hoort dat, gaat kijken en zegt "kijk mama, heleboel post'"
Ze is nu echt in de periode dat ze alles nazegt en die woorden ook onthoudt, leuk is dat...

Ze had trouwens laatst nog een hele stoere aktie. Weet niet of jullie die rups kennen op de kermis? (is al heel oud) op een gegeven moment gaat er zo'n kap overheen dat het donker wordt. Gaat best hard voor en later achteruit. Waarschijnlijk voel je hem al aankomen, Silke moest en zou erin. Bij de kassa gevraagd of het mocht en ja hoor, Silke met oma erin. Ik vond het doodeng, dacht 1 rondje en ze begint te krijsen! Dat deed ze ook maar van plezier!! Toen het afgelopen was tilde mijn moeder haar eruit en ze sprong gelijk weer in het volgende karretje. Toen begon ze wel te huilen omdat ze niet nog een keer mocht... (mensen langs de kant dachten dat ze huilde van angst, voelde me wel lullig)
Daarna mocht ze nog even in de draaimolen maar daar was natuurlijk niks meer aan....

Groetjes Tamara

Gisteravond werd Renske wakker en kon ze niet meer slapen. Na een half uur lukte het nog niet en mocht ze met mij mee bij ons in bed. Ze had grote lol en ik zeg dat wel al donker is. Met het idee van je moet wel gaan slapen. Zegt ze, niet bang zijn mama.

Hoi hoi

Ook hier veel grappige dingen maar ja nu weet ik ze idd niet meer. Roan kijkt veel naar brum het autootje en daar zeggen ze vaak Oohh neeee!!. Dus als hier iets fout gaat zegt roan: Ooh neee

Haha, wat een grappige dingen zeggen jullie kinderen!
Zarah zag laatst dat de ombouw van ons bed kapot was. ik zei tegen haar dat we een nieuwe willen kopen, maar dat we daar eerst centjes voor moeten sparen. Week later komt mijn vriend ons gedag zeggen om naar zijn werk te gaan. Zegt Zarah: kijk papa, bed kapot, papa werken, papa centjes halen, papa nieuw bed kopen! Haha, ik stond er echt van te kijken!

Ik vind die van Renske wel echt geniaal: niet bang zijn mama. Whahaha!

Terug
Bovenaan