Grappige uitspraken....

Hallo allemaal,

Ik werk als een Nanny met een meisje van 2 jaar en 4 maanden. Het lijkt mij leuk om een topic te openen met de grappige uitspraken die kinderen allemaal kunnen zeggen!!

Afgelopen week had ik rond half 10 honger, mijn maag knorde : zegt mijn oppaskindje.... '' he wat hoor ik nou, er zit een leeuw in jouw buik!!! "' erg grappig.....

Ik weet dat kinderen  vaak grappige zinnen maken, dus wie heeft er ook wat leuks???

Groetjes Krista
 
Wat een ontzettend leuk initiatief!! Helaas kan ik nog niet mee-posten omdat mijn zoontje van 19 maanden nog geen zinnen maakt.

Gisteren zij hij waf waf in het park waar hij met de oppas aan het wandelen was. Zij (16 jaar) begreep het niet helemaal. Thuis gekomen pakte onze zoon zijn knuffel hond en zei weer waf waf. Toen begreep ze het... er waren honden in het park aan het spelen... Ik moet denk ik maar even een woordenlijstje maken

Ik lees zeker mee, zowel als moeder danwel als logopedist,

Groetjes Marieke
 
Heel leuk idee......

Ik was een keer aan het kolven. en mijn zoon van bijna 3 zei: "mama's borst is net een gieter"

En een andere keer zei hij toen de batterijen van de dierenbus (met geluiden en een vrouw die dingen zegt) bijna op waren en de stem van de vrouw heel laag was en langzaam praatte: "de dierenbus maakt grapjes"

groetjes Chantal
 
Als ik tegen onze dochter iets zeg,bijvoorbeeld dat ze haar speelgoed moet opruimen reageerd ze regelmatig met ;Nee!
Dan zeg ik:Ik dacht het wel"!
Laatst zei ik dat weer:"Even je speelgoed opruimen!"
"NEE!"
Ik weer"Dat dacht ik wel!
Zegt ze ;"Dag ik nie!
(Dat dacht ik niet)hahaha, ik lag blauw!
 
hartstikke leuk idee

Mijn dochter praat wel maar nog geen zinnen maar mischien dat je hier wat aan hebt want dat ze weet dat ieder dier geluid maakt werd me vanochtend even duidelijk gemaakt.