Grappige uitspraken....

Ik heb hier eeuwen niet gekeken/geschreven, maar zie dat dit onderwerp nog steeds bestaat!! Super!!

Thijs (5 1/2 jaar) zit naast opa die met ontbloot bovenlijf in de stoel hangt. Wijzend op opa's tepels roept ie: kijk! opa heeft zuignapjes!!!!

Nog een:
We komen thuis en op de deurmat ligt een envelop met daarop in sierlijk gouden letters zijn naam. Ooooh, wat mooi mama....het is vast van de Koningin!!!!!
("jammer genoeg" was het slechts een uitnodiging voor een verjaardags partijtje, haha !)
 
chantoya wordt 4 augustus 3.maar ze is al erg bijdehand.
zo corrigeert ze mij als ik iets verkeerd doe,doet ze het goed voor.
doe ik het daarna goed,zegt ze goedzo mama.
ze zegt ook vaak, dacht t wel of dacht t niet.

mijn vriend zat op de wc,en zij moest ook.
gaat de wc in en zegt;dirk jij spuit uit je navel.

zijn we aan het winkelen en wil ik v&d in, zegt ze ga jij maar ik blijf hier wel wachten,ga maar kan het echt wel.
had dus duidelijk geen zin meer.

als ze zit te knoeien,en ik wordt een beetje boos dat ze haar net schone kleertjes vies maakt zegt ze: dan moet je ze gaat wassen mama in de wasmachine.

zo heb ik al heel vaak dubbel gelegen van het lachen,ook als ze aan de telefoon is met tante,oma of dirk.

succes met de site
 
Vandaag moest ik zo lachen om mijn dochtertje. Ze was buiten aan het spelen en zei: 'ik ga werken!' vervolgens liep ze weer naar binnen en liep daar zoekend rond en zei; 'waar zijn de sleutels nou?' We moesten heel erg hard lachen want ik ben echt heel erg vaak de sleutels kwijt als we weg moeten. Hoorde mezelf helemaal terug!

Groetjes Claudia
 
Terug
Bovenaan