Grappige uitspraken....

Echt heel leuk, moet erg lachen...mijn zoontje is bijna 2,5 en begint korte zinnetjes te maken...

Van de zomer zat zijn vader in een sportvliegtuigje en stonden wij met zn tweetjes naar hem te zwaaien vanuit de tuin. Sindsdien, elke keer als hij een vliegtuig ziet, zegt hij tegen mensen; 'kijk, papa vliegtuig!'

Ik of zijn vader gaan vaak  samen met hem douchen, hij heeft inmiddels door dat hij een piemeltje heeft, zijn 'pielemuis'. Zo stond ik laatst met hem onder de douche zegt hij toen we klaar waren tegen zijn papa; mama pielemuis weg! Tja zo kun je t ook bekijken....

Ik heb hem geleerd sorry mama te zeggen als hij iets stouts heeft gedaan en daarna moet hij een kusje geven. Het gebeurt ook nog wel eens dat ik hem voor de voeten loop of hem per ongeluk pijn doe. Pakt ie mn hoofd vast, geeft me een dikke kus en zegt hij met z'n liefste stemmetje; 'sorry, mama'. Zo aandoenlijk.....

groetjes,
Lies
 
Mijn dochtertje is 2jr en 4 mndn oud.

Zij zat bij mij op schoot en je keek naar mijn nagels en daarna naar haar eigen nagels en ze zei 'dayda klein' (ilayda klein). Ik zei dat ze maar goed moest eten om groot te worden waarop ze antwoorde met 'mag dayda boterham kaas?'

Ze had een pakje wicky gekregen en riep ineens 'deze weglopen!', wat bleek was haar rietje naar binnen geschoven, nadat ik het er weer uit had gehaald ging ze verder drinken om nog geen minuut later te roepen 'doetie t weer!'

Ik ben zwanger van de 2e en lag hier te rusten op de bank met mijn ogen dicht terwijl ilayda aan het rommelen was. op een gegeven moment zegt ze, ' mama deze kan niet' dus ik keek op, had ze E50,- uit mijn portemonee gehaald en probeerde het in haar spaarpotje te stoppen, en dat ging niet, hahaha!

Ze was zo`n 2 weken geleden verkouden en ze riep haar vader 'papa, dayda heb snotjes' toen ging papa er naartoe om haar neusje af te vegen waarop ze zei 'snotjes weggelopen' . het was een aandachtsmanouvre!

zo heb ik er nog tachtig maar t wordt dan wel een erg lang verhaal!
 
Ik heb een zoontje van 2 jaar en 5 maanden.

Pappa zegt "jij bent mijn zoon". waarop mijn zoontje zegt "nee niet zoon ikke Niels".
hahaha.

Groeten Marijke
 
hoihoi,
mijn dochter(maria =bijna 3)noemt zichzelf mia.we zijn bezig met haar haar naam te laten zeggen,maar het is nu majia helena.we zijn er bijna!!!

ze kan ook de r nog niet zeggen(soms wel,soms niet) ronald=donald(duck)
vrachtwagen=vachtwagen,ga zo maar door.

ze is gek van ajax(of laat ik zeggen rood/wit)nu had je die reclame van de voetbalplaatjes van a.h.Staat ze voor het raam en (met een beul van een vent achter zich)zegt: kijk mama,asjaks,reactie man:dat is een schoonmaakmiddel!beter kun je feyenoord nemen.waarop maria zegt :isse fies,bah en spucht op de grond.  heb me even omgedraait.
 
Hallo,

Mijn dochter had ook een leuke uitspraak!
Ze is 2,5 jaar en een schat van een ding.
Vaak smelt je weg bij uitspraken die ze maakt.
Dit is er 1 van:
mijn moeder dus oma is in de overgang en zweet dus veel,
ze kwam binnen met zweet op haar gezicht. Mijn dochter riep.................
OH NEE OMA REGEN!!!!!!!

groet fenke
 
Mijn dochter van 3 1/2 jaar struikelde vandaag de supermarkt door en haar vader zegt dat ze een brokkenpiloot is. Waarop ze heel verontwaardigt antwoordt dat ze helemaal geen broccolipiloot is.
 
Wat een TOPtopic!!! Hahah

Ons zoontje van 2,5 is een lekkere slaper. Vorige week 's ochtends om een uur of 7 kraaide de haan van de buren. Kay riep: MAMA, de haan moet nie kukukuuuu doen, Kay moet slapen!!! Waarop hij weer lekker verder heeft geslapen. Hoe heerlijk kun je wakker worden...
 
Onze zoon van 2 jaar en 2 maanden  is een echt bijdehandje.

Ik en mijn man noemen elkaar soms voor de lol "lieviepiefie!"

Onze zoon heeft dit duidelijk opgepikt want van de week kwam hij de keuken inlopen om een koekje te vragen: "Mama, lieviepiefie, mag ik koekie?

Ik kwam niet meer bij!
 
Terug
Bovenaan