groeiachterstand 34 weken

Hier vorig jaar een zelfde verhaal gehad. Alleen al liep onze zoon met se 20 weken echo al 2 weken achter. Uiteindelijk met 27 weken opgenomen en 2x per dag CTG m. Mijn placenta bleek veel te klein en te dun. Met 32 weken is ons Sam gehaald. Had een uiteindelijke groeiachterstand van 4 weken en 3 dagen. Was slechts 925 gram en 34 cm. Hij is nu 1 jaar niet gecorrigeerd en doet het prima. Ja er zijn zeker nog dingen die niet top gaan maar hij heeft er niets aan over gehouden.

Heel veel succes!

[quote quote=10246819]Misschien klinkt het heel gek. Maar ben je zelf ook niet groot?[/quote]Ik ben zelf 179 en mijn man 181cm. 

Bedankt voor alle positieve verhalen, doet mij erg goed.
Als het goed is wordt ik zo gebeld en krijg ik te horen of ze onderzoeken gaan starten of dat ik nog 2 weken moet wachten op een extra groeiecho. 

Helaas moet ik wel naar het ziekenhuis voor een extra groei echo en dan hoor ik verder. Zit nu te wachten op de afspraak. 

[quote quote=10247513]Helaas moet ik wel naar het ziekenhuis voor een extra groei echo en dan hoor ik verder. Zit nu te wachten op de afspraak.[/quote]
Probeer je niet teveel zorgen te maken! Alles komt goed, succes bij je afspraak!

Terug
Bovenaan