Groeiecho gehad..(3 weken voor op schema)

NOu ben terug van de echo en die loopt 3 weken gemiddeld vooruit (4 verschillende metingen, van 39,5 weken - 38,5 weken - 39,2 weken - 39 weken) en hoor nu 36,3 weken te zijn.

Hij woog nu rond de 7 pond. en in principe klaar voor bevalling.

Ons mam en ik zaten te denken we dachten toen dat ik langer zwanger was en dat klopt volgens deze cijfers eigenlijk wel..maar dan zouden de eerste echo's niet kloppen dus dat is raar.   Ze kunnen toch de eerste echo niet fout hebben gehad?

Ze was extreem aardig de echo vrouw, ze hadden het er duidelijk over gehad daar (ze hoort ook bij praktijk) want ze zeiden hoe moeilijk het voor me moest weten ME en zwanger zijn zeker met zo'n grote buik en beeb. Kortom nu erg positief NOG! we zien om 11 uur wel verder dan heb ik de controle afspraak

He   hoi

Wat spannend voor je.Mijn baby ligt 4 week voor op groei.
Bij mij komt het door de zwangerschapssuiker en is de baby nog niet klaar voor de geboorte omdat de baby wel aan de maat is (morgen 40 wk baby en ik 36 wk) maar de longetjes enzo nog niet rijp.Ik hoop dat de vk een beetje aan je denkt sommigen zijn echt niet meedenkend.(al bedoelen ze het goed maar ja)

Ik heb gelukkig een hele leuke gyn en ik mag zelfs kiezen tussen een keizersnede of een natuurlijke bevalling.We gaan zoals het nu lijkt voor de ks.Stel dat de baby nog 3 wk blijft zitten (ik ben dan zelf 39 wk wn de baby 43 wk) wie weet hoe groot ze dan is.

Heel veel succes straks en laat je horen hoe het is gegaan?

NOu het gesprek bij de VK liep goed, ze namen het erg serieus en mag vanmiddag op consult by de gyn in het ziekenhuis.

Ze willen me zoiezo niet overtijd laten lopen ivm de groei en mijn conditie, en houden het extra in de gaten, omdat mijn hartslag al zo hoog is (dus slechte conditie, mijn weerstand (ziekte) en wat ik aan vocht vasthoud e.d.)

Vind in elk geval fijn dat ze het goed in de gaten houden en dat ik er met een fijn gevoel weggging.

Vanmiddah weten we weer wat meer!

Ik ben benieuwd wat er uit komt in het ziekenhuis!

Morgen moet ik zelf voor een groei-echo, omdat ik al voor de zwangerschap te zwaar was en ik daarom verhoogd risico op zwangerschapdiabetes heb. Vorige keer met 28 weken was de baby "iets"   te groot zeiden ze. Dus ik ben benieuwd naar morgen.

Groetjes, Mirjam (36+1)

quote: mamamirrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 12:55:29'));

Ik ben benieuwd wat er uit komt in het ziekenhuis!

Morgen moet ik zelf voor een groei-echo, omdat ik al voor de zwangerschap te zwaar was en ik daarom verhoogd risico op zwangerschapdiabetes heb. Vorige keer met 28 weken was de baby "iets"   te groot zeiden ze. Dus ik ben benieuwd naar morgen.

Groetjes, Mirjam (36+1)

spannend mirjam, hoop dat alles er netjes uitziet! ja het rare is ik heb geen suiker waarschijnlijk komt het omdat ik te weinig heb gedaan (omdat dat niet meer ging) en dus teveel (als dat kan) heb gerust vanwege mijn lichaam en is daarom de kleine man ook flink gegroeid...

Ik heb nu ook alweer een ontsteking aan mijn voet en niets geneest op dit moment zoiezo door mijn weerstand maar de bloedcirculatie naar mijn voet is ook minimaal door het vocht :( Je zou bijna al Michael Jackson met een kapje op gaan lopen zo bang ben ik dat ik iets krijg van iemand, dus vanmiddag naar het ziekenhuis vind ik alleen om die reden al eng! Ik zit het veiligst thuis wat betreft weerstand haha, maar goed vanmorgen was er een peuter aan het kuchen in de wachtkamer van de VK en dat neem ik net zo snel over dus doe je helaas niets aan..

Een verminderde weerstand is wel erg vervelend ja, vooral met dit rare weer (koud, warm, koud etc).

Lekker veel fruit eten... of hou je daar niet van!! (ik ben helemaal verslaafd aan nectarines ;) )

oja heerlijk, en neem uiteraard vitamines en krijg vitaminespuiten van de dokter om alles op peil te houden (omdat ik sommige vitamines niet uit eten KAN halen) dat zit op zich allemaal snor...

Ik heb een meloentik, appeltik en aarbeien JAMMIE!!

Terug
Bovenaan